Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotobutik i Heidelberg
- Trådstartare PeterH
- Start datum
Bibi
Aktiv medlem
Hej! Jag har bott i Heidelberg i 13 år och här kommer det kanske något nedslående svaret: Någon jättebra renodlad fotobutik finnes ej.
Jag rekommenderar ProMarkt vid Bismarckplatz eller varför inte Mediamarkt (finns tre stycken, den ena bakom McDrive). Båda dessa kedjor har nätförsäljning www.promarkt.de eller www.mediamarkt.de och därtill goda priser. ProMarkt byter namn för jämnan men personalen är kvar och har sålt foto i många år. Ungefär på mitten av gågatan ungefär vid höjd med Uniplatz på samma sida som Heiliggeistkirche och finns en fullspäckad fotoaffär som jag inte minns vad den heter. Där kan du titta in, men i övrigt kan du glömma de mindre affärerna där.
Annars får du åka 25 km till Mannheim för att shoppa vidare. Eller avrför inte www.ebay.de ? Där får du precis allt och garanaterat till bättre priser än i affärerna!
Lycka till och ffa: NJUT av världens underbaraste stad!
Jag rekommenderar ProMarkt vid Bismarckplatz eller varför inte Mediamarkt (finns tre stycken, den ena bakom McDrive). Båda dessa kedjor har nätförsäljning www.promarkt.de eller www.mediamarkt.de och därtill goda priser. ProMarkt byter namn för jämnan men personalen är kvar och har sålt foto i många år. Ungefär på mitten av gågatan ungefär vid höjd med Uniplatz på samma sida som Heiliggeistkirche och finns en fullspäckad fotoaffär som jag inte minns vad den heter. Där kan du titta in, men i övrigt kan du glömma de mindre affärerna där.
Annars får du åka 25 km till Mannheim för att shoppa vidare. Eller avrför inte www.ebay.de ? Där får du precis allt och garanaterat till bättre priser än i affärerna!
Lycka till och ffa: NJUT av världens underbaraste stad!
Senast ändrad:
Bibi
Aktiv medlem
Förresten har nog ProMarkt nyligen bytt namn igen. Vad fasen heter det nu? ProfiMarkt? Minns inte. Spelar heller ingen roll heller. Det är gult och stort i Darmstädter Hof Zentrum och du ser det direkt när du är vid Bismarckplatz. Där har jag handlat mycket och alltid varit nöjd.