Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fotobok-favorit
- Trådstartare Tompa.G
- Start datum
macmolarin
Aktiv medlem
Jag gillar "Passage" av Irving Penn.
Anders Petersens böcker är också tittvänliga.
Eller menar du "läroböcker"? De har jag ingen koll alls på...
Anders Petersens böcker är också tittvänliga.
Eller menar du "läroböcker"? De har jag ingen koll alls på...
Brummelisa
Aktiv medlem
Farber nudes
Jock Sturges
Lighting the nude
Den sista är egentligen bara en teknisk bok, men man får väldigt mycket för pengarna. Cirka 500 sidor för 250 kronor (eller något sånt).
Visserligen var det här tre böcker, men alla är mina favoriter
/ Marcus
Jock Sturges
Lighting the nude
Den sista är egentligen bara en teknisk bok, men man får väldigt mycket för pengarna. Cirka 500 sidor för 250 kronor (eller något sånt).
Visserligen var det här tre böcker, men alla är mina favoriter
/ Marcus
plast
Ny medlem
James A Fox - Ringside
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0500510695/infoline0f-21/202-0011956-0103023
http://www.amazon.co.uk/exec/obidos/ASIN/0500510695/infoline0f-21/202-0011956-0103023
stefohl
Aktiv medlem
Hoppas många fick se utställningen THE OPEN BOOK på Hasselblad Center. De bästa fotoböckerna från 1870 fram till idag framtagen av en internationell jury. Fantastisk utställning.
Strömholms Poste Restante var en av de urvalda, och det skulle det bli i min egen kollektion också. William Kleins stadsböcker ingår i mitt urval, liksom Robert Frank The Americans.
MVH/Stefan
Strömholms Poste Restante var en av de urvalda, och det skulle det bli i min egen kollektion också. William Kleins stadsböcker ingår i mitt urval, liksom Robert Frank The Americans.
MVH/Stefan
cowboy
Aktiv medlem
The End of the Game"
"The End of the Game" av Peter Beard
Var en av de 176 utvalda fotoböckerna på "The Open Book".
"It is not always a happy story. But it is an important one. The End of the Game is not a book you will soon forget".
"The End of the Game" av Peter Beard
Var en av de 176 utvalda fotoböckerna på "The Open Book".
"It is not always a happy story. But it is an important one. The End of the Game is not a book you will soon forget".