Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fotoassistent?

Produkter
(logga in för att koppla)

annizz

Aktiv medlem
Hur får man jobb som fotoassistent?? Kommer att gå ut en foto utbildning i juni och behöver ett jobb under sommaren för att försörja mig och mina hästar.
Finns det nån sida man kan kolla eller är det bara att ringa runt till personer som verkar bra?

Ring runt, det är bäst, pressentera dig och så.
Men vad jag har förstått så får man inte sååå mycket betalt som assistent.

ne men det får man inte som hästskötare heller.. har sökt cafe jobb och allt möjligt men det finns inte, isåna fall ska man ha kontakter

Utnyttja det du kan och dina kontakter inom hästvärlden.

Åk runt på olika hästläger och fotografera tjejerna med sina favo häster. Det måste vara som att stjäla kakor från småbarn. Vilken tjej vill inte har ett foto på sig och sin häst från lägret när det är dags att åka hem till mamma och pappa i grå förorten?

Nome Nescio skrev:
Utnyttja det du kan och dina kontakter inom hästvärlden.

Åk runt på olika hästläger och fotografera tjejerna med sina favo häster. Det måste vara som att stjäla kakor från småbarn. Vilken tjej vill inte har ett foto på sig och sin häst från lägret när det är dags att åka hem till mamma och pappa i grå förorten?

smart ju=)

Jimpawa skrev:
smart ju=)

Man har väll njurar, och pekar på fötterna...

Massa ideer finns det, sedan gäller det att förverkliga det hela. Här brukar man kunna skilja ut agnarna från vetet.

Jag kan låva dig Anna, att även om du inte tjänar storkovan så kommer du lära dig massor som ingen skola i välden kan ge dig. => Riktig erfarenhet, värt guld för dem som förstår värdet.

ANNONS