Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto träff Powermeet.

Produkter
(logga in för att koppla)

CyrusTheVirus

Aktiv medlem
Finns det något intresse för en fotorunda på Powermeet i Västerås? Tid samt plats

Kommer att bli en hel del intressant foton kan jag lova ;)

Jag kommer att lämna ungarna i Uppsala sen åker jag till Västerås. Det blir på Lördagen.

Info här---http://www.vlt.se/powermeet/

Mvh Valle

CyrusTheVirus skrev:
Finns det något intresse för en fotorunda på Powermeet i Västerås? Tid samt plats

Kommer att bli en hel del intressant foton kan jag lova ;)

Jag kommer att lämna ungarna i Uppsala sen åker jag till Västerås. Det blir på Lördagen.

Info här---http://www.vlt.se/powermeet/

Mvh Valle

- Det vore juste, Valle! Kan jag slänga in min unge i Uppsala med? ;)

Någon som är sugen på Fredag..

Jag tänkte ev. dra på Fredag efter jobbet...
Ngn som är sugen på att haka på? Det får plats med 4st till i bilen ;)

Vi träffas på T-centralen och drar tillbaka till Stockholm på Kvällen kanske vid kl21.00.

Ngn I Västerås som kanske vill sluta upp??

Jag kan tänka mig att hänga på om avresan inte sker för tidigt. Vad har du tänkt dig för tid?

/Jimmy
(och barnvakt är fixad.)

Tja..

Jag tänkte man kanske kunde dra vid kl 19.00 från Stockholm..

Vi är i Västerås vid kl 20.00...bra med ljus fortfarande skjuta lite bilder sen drar vi hemmåt kanske vid kl ca21.30

Ingen mer intresserad????

Illa - jag måste tyvärr ställa in. Det finns ingen chans att du åker i morgon i stället? Eller är det i kväll eller aldrig?

/Jimmy

CyrusTheVirus skrev:
Tja..

Jag tänkte man kanske kunde dra vid kl 19.00 från Stockholm..

Vi är i Västerås vid kl 20.00...bra med ljus fortfarande skjuta lite bilder sen drar vi hemmåt kanske vid kl ca21.30

Ingen mer intresserad????

Det var minsann ett pressat tidsschema.
Finns ingen chans att hinna med något på den tiden på grund av trängsel och evenemangets storlek.

jido skrev:
Illa - jag måste tyvärr ställa in. Det finns ingen chans att du åker i morgon i stället? Eller är det i kväll eller aldrig?

/Jimmy

Kan vara intresserad att dra dit imorgon någon gång på eftermiddagen, tänkte kolla in planket också. Känner ni till upplägget, cruising eller parkerade bilar?

Mindre kul om man enbart fastnar i en jättelång bilkö.

Damn.....jag komm precis hem.

I morgon skall det bli dåligt väder mot kvälls kvisten..

vi kollar läget och kanske planerar i morgon

Jag har besökt Power Meet 29 år i rad (missade tyvärr de två första,Anderstorp och Skövde) och alltid haft kameran med. I år blev det tre dagar i Västerås, torsdag-lördag och ca 1000 bilder knäppta . Behåller kanske 1/10 av dem och säkert blir några tidningsmaterial (plåtade åt Gasoline Magazine, Powerglide samt Power Magazine). Här är en av mina favoriter från årets träff, en -53 Oldsmobile Fiesta.

Bilagor

• fiesta.jpg
    fiesta.jpg
    80.8 KB · Visningar: 110
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar