Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto i Tidningen café

Produkter
(logga in för att koppla)

Nw2

Avslutat medlemskap
Jag har precis suttit och tittat på bilder i tidningen cafe´.Dät finner jag en fotograf vid namn morten laursen som tagit väldigt fina bilder.

Jag "googlade" och hittade hans sida:

http://www.mortenlaursen.com/flash.htm

Väldigt fina bilder och fräck design.

Väl värd ett besök, ävven om man har bättre för sig :)

NIklas

Vidrig design på hemsidan, usch. Bilderna var dock väldigt läckra, sexigt utan att vara porrigt

Jag gillar det. Gillar när man försöker efterlikna verkligheten i webdesign, om det görs snyggt dvs. Bilderna var snygga, ävan om jag inte har så mycket för "perfekt" fotografi.

Designen var kul, det får väl även en rabiat flashhatare som jag medge. Vad gäller bilderna... Tänk vad den där killen skulle kunna åstadkomma med modeller som inte såg ut som om de försökte imitera en guldfisk som just ska till att sluka sitt byte... :-D

Ganska förföriskt men, jag gillar det ändå. Tekniskt snygg hemsida, är svag för proffsig anpassad musik. Tekniskt snygga bilder. Kunde jag själv ta sådana skulle jag vara väldigt nöjd (och rik antar jag). Själv hade jag i samma position kanske valt modeller med lite mer personligt utseende men varför klaga, han är duktigt på det han gör.

Vad menar du med att man inte får se några bilder?
Jag såg massor. Missade du att man kunde bläddra eller missförstår jag dig?

Nä, jag lyckades aldrig klura ut hur man skulle få se bilder. Det var något uppe till vänster som åkte in och ut, fram och tillbaka, snurrade och hade sig. Men inte fan hände det nåt.

Kijana skrev:
Nä, jag lyckades aldrig klura ut hur man skulle få se bilder. Det var något uppe till vänster som åkte in och ut, fram och tillbaka, snurrade och hade sig. Men inte fan hände det nåt.

blädra på typ "cd" spelaren. i hörnet
eller vändblad med musen. där du griper tag om bilderna och drar. ser ut som en bok.
snyggt.

Nu så gick det bättre, men så fick jag direkt upp en bild till höger, något jag inte fick vid första försöket.
Porr? Nej, men en dragning åt det objektifierande, en stil som gäller både män och kvinnor på bilderna.

Urk!

Modellen "Wild cherry" sidan 3/4 tror jag. Hon kan inte käkat mycket sista 10 åren... Värsta jag har sett! Men hon kanske verkar i avskräckande syfte... Vad vet jag?

Mvh

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar