Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag har fått tillgång till mörkrums labb med utrustning.
Det finns bland annat; förstorings apparater, skålar, torkskåp, filmscanner (som dock är ansluten till en alltför gammal PC).

Jag gjorde inte någon noggrannare inventering men tyckte mig inte se någon framkallningsdosa, men det borde rimligtvis finnas i någon av skåpen.

Det som saknas är allt förbrukningsmaterial, dvs vätskor, fotopapper (även om det finns lite gammalt papper som man kan testa lite med)

Eftersom utrymmet och utrustningen tillhör klubben på jobbet så krävs det att jag alltid är närvarande (jag har ett personligt passerkort och kvitterar ut en nyckel till labbet vardagen innan, inkl. larmavstängning)
De är annars överförtjusta att utrymmet används eftersom det annars bara står.

Lämpliga tidpunkter för nyttjande av labbet är lördagar och söndagar.
 

Bilagor

  • morkrum.jpg
    morkrum.jpg
    14.3 KB · Visningar: 166
Fika i morgon?

Hej!

Saknar er alla!

Kommer i morgon på fika. Bildvisning från första rundan till Polen om någon är intresserad!

Ses i morgon!

Hasse
 
Om väderprognosen håller i sig kommer jag också, har ingen lust att träna lagtempo med cykelklubben i hällregn. =)

Hanna är på tjänsteresa (!) till Stockholm och kommer hem först sent i kväll.
 
är det fika imorgon torsdag 10 maj ????
Har av olika orsaker inte varit med på sista fikorna, så jag har tappat veckorna
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.