Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Dina uträkningar stämmer bra, och vi brukar börja kl 17. När det gäller plats denna gång citerar jag inlägg #1164:
Förra gången vi fikade, flaggade jag för Glögg och tilltugg hemma hos oss. Tyvärr har det kört ihop sig med jobb, så Jag bjuder in till "Julgransplundring" den 19/1-2012 kl. 17.00 i stället.

Anmälan/ avisering om närvaro görs enklast genom att maila mig här på fotosidan, så bekräftar jag med adress och portkod!

Med önskan om en riktigt God Jul och ett gott Nytt År !!!

Väl mött hemma hos oss nästa år!!!!

Hasse


Och man behöver absolut inte be om ursäkt för att man inte alltid kan komma. För egen del kan jag komma bara nån gång emellanåt, men jag känner mig alltid lika välkommen ändå!
.
 
Kommer man inom två timmar så brukar det finnas folk kvar, och i vissa fall kan några vara kvar till runt kl 20 eller så ifall man hittar tillräckligt mycket att tjôta om...

Men vad Hasse enligt ovan har tänkt sig för just denna gång vet jag ingenting om.
.
 
Påminnelse fotofika 19/1

På torsdag ses vi hemma hos mig!

Jag bjuder in till "Julgransplundring" den 19/1-2012 kl. 17.00 och framåt, så länge vi orkar!

Anmälan/ avisering om närvaro görs enklast genom att maila mig här på fotosidan, så bekräftar jag med adress, gärna dagen innan.

Med önskan om en riktigt god fortsättning på det nya året!

Väl mött hemma hos mig!

Hasse

PS. jag har i skrivande stund 4 anmälningar DS.
 
Hej igen!

Jag bara undrar vad det innebär med just "julgransplundring"? Skall man ta med sig nåt? Har aldrig varit på julgransplundring för vuxna så har egentligen ingen riktig koll.

/Per
 
Var är alla? :) frågat runt ett antal sällskap utan någon framgång.

(jag är killen i grå soft shell jacka om någon ser mig)
 
Vi satt vid det lilla bordet direkt till vänster framför dörren med en kamera ståendes mellan tallrikarna.
 
Var är alla? :) frågat runt ett antal sällskap utan någon framgång.

(jag är killen i grå soft shell jacka om någon ser mig)

Nej vad trist, missade du oss!? Igår var det extremt mycket folk på Cello, gissningsvis pga Filmfestivalen, och det gjorde ju inte saken lättare för dig. Annars brukar det inte vara några problem för nykomlingar att hitta fotonördarna. Så välkommen igen om två veckor =)
 
Åh nu har jag ju missat några fikor pga sjukdom och imorgon är det årsmöte på FFG så då håller jag till där. Emil däremot skulle svänga förbi och visa upp sin nya "baby".

Själv har jag också en ny baby, en Lensbaby :D Det du Peter.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.