Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
När är nästa gång?

Hej, jag var med i Botaniska Trädgården, det var trevligt. Men sedan har jag haft mycket annat att tänka på och inte hunnit komma med, men kanske kan komma nästa gång?

När är nästa gång? Idag är det ju den 5/11.

/Per
 
Jag har fikaabstinens och ville verkligeen komma. Men med borttappad röst och talförbud så känns det inget kul. Fika utan att prata--- Nä, det kan jag inte! ;-)
Men ha't så trevligt!
 
Jag skulle om jag kunde... Men 'tyvärr' åker jag till London idag. Ska sjunga i Albert Hall på söndag! :)
Hoppas ni får trevligt (ändå)! ;-)

Nu har jag varit frånvarande alldeles för många fikor, så om två veckor MÅSTE jag bara komma! Det är inget löfte, men väl ett hot! :)
 
Jag och Hanna är också upptagna så ingen fika för oss ikväll. Siktar också på att komma om två veckor om arbetstiderna tillåter.
 
Ja ni slipper mig också ikväll för jag står i standby läge för ett eventuellt jobb idag/ikväll så jag måste hålla mig hemma.

Lycka till i London Jenny, din lyckos! :) hoppas du visar oss lite fina bilder därifrån sedan, det är en himla trevlig liten by du åker till.

/ Magnus
 
Tro inte att jag övergett er, men både förra torsdagen och kommande har jobbet tyckt att jag gör mig bättre med dem. Hoppas vi hinner ses innan helgerna! Annars så önskar jag Eder alla en Riktigt GOD JUL å kommande GOTT NYTT fotoÅR.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.