Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Foto/fika i Göteborg
- Trådstartare JenyJ
- Start datum
TangoXray
Aktiv medlem
Jag kommer gärna med också. Med reservation på att förkylningen har släppt sitt grepp. Är normalt lite folkskygg när det gäller nya människor, men nu har jag ju träffat i alla fall Magnus innan, så jag överlever säkert.
Och den här gången skall jag inte packa kamerautrustning för en långresa, sist blev det tungt att släpa.
/Stefan
Och den här gången skall jag inte packa kamerautrustning för en långresa, sist blev det tungt att släpa.
/Stefan
tanthanna
Avslutat medlemskap
Alltid roligt med nya asikten.
En del av dom gammla är lite slitna
.... säger inget så har jag inget sagt ;P
Nemesis
Aktiv medlem
Hej
Om ni inte har något emot en nyinflyttad skåning, så tänkte jag dyka upp.
(tror jag skall hinna till 17)
/Jan
Alltid roligt med nya
Emil-G
Aktiv medlem
Klenis
Kan jag locka med en kartong film?
Jag tror en kartong Bricanyl fungerar bättre!
tanthanna
Avslutat medlemskap
Klenis
Kan jag locka med en kartong film?
Nja det lockar ju men mina lungor pallar inte. Dom sitter på utsidan känns det som.
Daniel_Z
Aktiv medlem
Daniel: Det som fanns i skyltfönstret på myrorna börjar säljas 15:e september kl. 10:00. De hade inga priser på objektiven, men tyvärr är jag inte ens hemma då så jag har ingen möjlighet att ens fundera på det där 70-210 som fanns där :-(
Om ingen här känner för att springa bud åt mig för att kolla?
Jag tittade in idag. Köpte objektivet som en ren chansning, passar min gamla AV-1. Är du seriöst intresserad kan jag ta med detta nästa fika. Det verkar vara en spännande pryl i fotoväskan.
//Daniel