Annons

Foto/fika i Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag dyker nog upp nu när jag haft semester ett tag.

Men, vad har hänt vid min frånvaro? vaniljkrämens vänner? är det inte fotografvänner längre? haha :)
Kanske bäst med vaniljkräm så att det inte blir märkeskrig... nicantaxonypus... typ.
 
Kanske bäst med vaniljkräm så att det inte blir märkeskrig... nicantaxonypus... typ.

Ungefär så ja :)
(Blev ju lite paff när det var nästa 1/2 vaniljkräm till en relativt liten pajbit).

Vädret imån spås ju bli kalasfint så för egen del blir det en fotorunda i stan innan fikat.
---
/Samuel
 
Nu e det inte långt kvar till dagens Fotofika.
Hur många är det som tänker dyka upp?

Syns vi så syns vi!
---
/Samuel
 
Ja ....jag tackar för den trevliga stunden.

Hmmm...får känslan att det kommer bli dyrt att träffa er :)
Men jag gör fler försök.
 
Men vadnu? Det är på tok för lite vaniljsås på Jennys paj! Och utomhus dessutom, vart är världen på väg???

Skämt åsido, jag antar att det är dags igen på torsdag?
 
Men vadnu? Det är på tok för lite vaniljsås på Jennys paj! Och utomhus dessutom, vart är världen på väg???

Skämt åsido, jag antar att det är dags igen på torsdag?

Ja, faktum är att det inte var någon vaniljssås alls på min tallrik! Jag fick nöja mig med jordgubbssås.. ;-)

Visst är det dags på torsdag igen! Hoppas få se dig och många fler då! :)
 
Har länge tänkt att det skulle vara kul att dyka upp på en av de här träffarna, men det har liksom aldrig blivit av... Tänkte rätta till det nu.

Café Cello på Andra Långgatan vid 17, eller hur?
 
Ska också försöka dyka upp, det var kul förra gången! Hade glömt bilderna jag tog då och kollade igenom dem nu. Inte så mycket att hänga i julgranen men det var ändå rätt trevligt ljus på gården. Konstigt att man kan misslyckas med bilderna trots alla fotomodeller ;-)

Här en bild på den enda Canonkameran. Björn har riktat motjlusskyddet som sig bör ;-)

Jag passade på att testa samus nya 50/1.4. Ganska rejäl vinjettering som synes, men jag gillade bildkvaliten.
 

Bilagor

  • 20090806-172502Blandat.jpg
    20090806-172502Blandat.jpg
    56.3 KB · Visningar: 415
Jag får hoppa över det idag, det är nog med att jag ska fotografera lite bilar i kväll så damen blir själv hemma med lilla Alicia.
 
Jag dyker upp ivf, vaniljkrämens-vänner-klubben :)

En bild från förra fikat med en stolt ägare.
 

Bilagor

  • 7619_e.jpg
    7619_e.jpg
    16.5 KB · Visningar: 364
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.