Niclasfoto
Avslutat medlemskap
Ohh, det var bra skrivet Lars,, **knäböjer**!
Mvh Niclas.
Mvh Niclas.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
24 kap. Om allmänna grunder för ansvarsfrihet
1 § En gärning som någon begår i nödvärn utgör brott endast om
den med hänsyn till angreppets beskaffenhet, det angripnas
betydelse och omständigheterna i övrigt är uppenbart oförsvarlig.
Rätt till nödvärn föreligger mot
1. ett påbörjat eller överhängande brottsligt angrepp på person eller
egendom,
2. den som med våld eller hot om våld eller på annat sätt hindrar
att egendom återtas på bar gärning,
xdork skrev:
Min fråga är enkel... varför håller folk liv i den här tråden? Uppenbart är att Maja-Stina är ett fiktivt namn som enbart testar hur långt man kan dra diskussionen, och ...
ulltand skrev:
Maja-Stina Zander har nästan exakt samma problem som jag har.
Men i mitt fall är det småtjejer runt tjugo som hela tiden ska smygfotografera mig med sina nya små mobilkameror.
En gång snodde jag kameran för en tjej, och det visade sig att minneskortet var fullt av bilder på rumpor av män i min ålder (40+). Vad gör tjejerna med alla bilder? Får dom göra så?
Hustomten skrev:
Någon som vill hänga på en fototräff och fota tjejer på stan?
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?ID=191889
Absolut inte. Visar en av bilderna som dessa tjejer tagit på en gubbrumpa. Antagligen när gubben böjde sig fram lite. Då passar dom på de snuskungarna. Blää!majzann skrev:
Du skojar va?
majzann skrev:
varför det är du lebb?
På ett av korten vi hittade var det facktist småtjejer som blivit fotograferade när dom satt på en trappa så man kunnde se deras troser. Är inte det olaglig porr? I skolan har nässtan alla mobiler med kamera men dom bilderna vet jag vad dom används till så det gjör inget.Det som stör är alla snuskgubbar som smyger på oss och inte tror vi ser dom. Nu är jag i skolan och vi är flera här som har vari med om samma saken.
Min kompis flickvän vet att hon inte får ta korten av dom men hon lovar alltid att de får tillbaka korten om hon får veta namn och addresser fast alla säjer inte sina namn. På japanens kort fanns bilder från anndra länder också. Jag ska sälja korten på blocket sen när vi tömmt dom.
bEPH skrev:
Sedan att börja på prata om att slåss med tillhyggen när en person ber om att få ett minneskort för att styrka brott, det tycker jag är helt oförsvarligt våld, särskilt om man har utsatt nån för sexuella trakasserier tidigare.