Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fota tranor vid Hornborgasjön den 2 april
- Trådstartare Arleklint
- Start datum
Jeppe
Aktiv medlem
Måste säga att man träffade helt rätt. Vi hade en underbar dag i gömsle nr. 3. Vackert väder hela dagen. Men man var rätt mör efter nästan 16 timmar i sittande ställning.
Det är morgon den 31 mars, klockan är 05:28 och de första fåglarna börjar anlända. Morgonljuset var fantastiskt.
Det är morgon den 31 mars, klockan är 05:28 och de första fåglarna börjar anlända. Morgonljuset var fantastiskt.
Bilagor
humbug
Aktiv medlem
Även idag var det fint väder och tranor på plats. Dock var det "bara" ca 6000 st, det kändes färre än de runt 10000 som var där när jag var där förra året. Klockan 05:00 är det riktigt mörkt men det ljusnar snabbt i takt med att tranorna flyger in...
Säker kommer ni som ska dit i morgon att få en bra dag. Ha så kul.
Säker kommer ni som ska dit i morgon att få en bra dag. Ha så kul.
Norfen
Aktiv medlem
Re: Re: Jag vill
Det var inte du som inte svarade! Linköping var lite långt bort för mig! Men tack ändå!
Mvh
Martin
Det var inte du som inte svarade! Linköping var lite långt bort för mig! Men tack ändå!
Mvh
Martin
LCF skrev:
Jag antar att det inte var jag då jag varken fått mail eller bor i stockholm. Men om det är mig du vill åka med så svara här eller på min mail. Gäller andra också som vill åka med från Linköping eller något stäle på vägen. Jag åker idag, åker med en chrysler voyager så jag har en sovplats i bilen samma regler som Janne har - egen madrass/liggunderlag och sovsäck.
mail: [email protected]
/Johan
Edit: Såg nu att det var Janne det gällde men mitt erbjudande till andra står fast.
sagan
Avslutat medlemskap
Re: Hej alla!
"Alla" tjatar om och koncentrerar sig på tranor och missar sångsvanarna.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=92311
Jag tycker oxå sångsvanarna är mer fotogeniska.Norfen skrev:
Tack för en fantastisk dag med tranor och massor av svanar! De var nästan roligare än tranorna
"Alla" tjatar om och koncentrerar sig på tranor och missar sångsvanarna.
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm?set=lp&ID=92311