Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Flygintresserade på fotosidan..
- Trådstartare Soulfinder
- Start datum
hazard
Aktiv medlem
FiLM) (Toba skrev:
Var tog du bilden på 35-orna?
Världens vackraste flygplan, top 5 iaf.
De och 37'orna (samt Bleriot'en) knäppte jag på flyguppvisningen vid "F21 50 år", vilket måste ha varit sommaren 1991.
Skall se om jag inte har fler 35'or från den uppvisningen.
/Andreas
Ronnie_W
Aktiv medlem
hazard skrev:
De och 37'orna (samt Bleriot'en) knäppte jag på flyguppvisningen vid "F21 50 år", vilket måste ha varit sommaren 1991.
Skall se om jag inte har fler 35'or från den uppvisningen.
/Andreas
Du har ingen bild på F21 formationen
Biker-Pepe
Ny medlem
Bilder på mina "kärror"
Först nu hittar jag den här tråden. Som jag har letat...
Här är mitt flygalbum: http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=95897
Som teknisk officer i flygvapnet har jag ju självklart ett stort intresse för flyg. Men även privat så är det något av det bästa jag vet.
Först nu hittar jag den här tråden. Som jag har letat...
Här är mitt flygalbum: http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=95897
Som teknisk officer i flygvapnet har jag ju självklart ett stort intresse för flyg. Men även privat så är det något av det bästa jag vet.
BÄG:en
Medlem
Falkman
Aktiv medlem
Flygvapenmuseeum
Är det någon som vet om flygvapenmuseet utanför Linköping är värt ett besök? Jag är mest intresserad av att se flygplan av olika åldrar. Isf. är det tillåtet att fotografera där?
Andra intressanta museer/utställningar i landet? Jag bor på v-kusten men åker en del runt i kring.
Är det någon som vet om flygvapenmuseet utanför Linköping är värt ett besök? Jag är mest intresserad av att se flygplan av olika åldrar. Isf. är det tillåtet att fotografera där?
Andra intressanta museer/utställningar i landet? Jag bor på v-kusten men åker en del runt i kring.
Scratchen
Aktiv medlem
Re: Flygvapenmuseeum
Det är gratis inträde och tillåtet att fotografera.
Se till att flyga en tur i Gripen-simulatorn. 100kr för 10 minuter om jag inte minns fel.
Jag rekommenderar det! Själv har jag varit där 3 gånger på 3 månader (bor nästan runt hörnet)Falkman skrev:
Det är gratis inträde och tillåtet att fotografera.
Se till att flyga en tur i Gripen-simulatorn. 100kr för 10 minuter om jag inte minns fel.
Bjorkmannen
Aktiv medlem
Arne S
Aktiv medlem
Re: Flygvapenmuseeum
Det finns också ett museum på f.d. F10 i Ängelholm. Det är under utveckling men har haft ganska mycket besök redan och är uppskattat. Har inte själv besökt det än (skäms på mig, har jobbat på F10...), så jag kan inte ge något personligt utlåtande.
Falkman skrev:
Det finns också ett museum på f.d. F10 i Ängelholm. Det är under utveckling men har haft ganska mycket besök redan och är uppskattat. Har inte själv besökt det än (skäms på mig, har jobbat på F10...), så jag kan inte ge något personligt utlåtande.