Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Fjällresa 08

Produkter
(logga in för att koppla)
Härliga bilder, får en att längta tillbaka till sommaren. Flugbindarjuntan börjar snart, så då gissar jag att det börjar skissas planer till nästa sommar. Var är bilderna tagna ?

/Janne
 
De är tagna i arjeplogsfjällen.

Tack för responsen, visst skissas det på nya planer. Skulle vara rätt roligt med en vinterresa, typ fiska brunöring i afrika eller något. =)

Mvh,
 
I LOVE IT......shit vad sugen jag blir,,tack för att du delar med dig,,det enda jag kan kritisera är *med glimten i ögat* varför har du förstört bilderna med haspelspö och drag=) mvh: Mika
 
I LOVE IT......shit vad sugen jag blir,,tack för att du delar med dig,,det enda jag kan kritisera är *med glimten i ögat* varför har du förstört bilderna med haspelspö och drag=) mvh: Mika

Det är från den andra resan, vi hade det riktigt tufft med fisket. Öringen blev oerhört selektiv, kanske pga av en invasion av ryssmyggor(hårmyggor) eller det oerhörda lågvattnet i älven. Haspelspöt fick åka fram, tyvärr.

förlåt förlåt förlåt ;)

mvh,
 
Det är från den andra resan, vi hade det riktigt tufft med fisket. Öringen blev oerhört selektiv, kanske pga av en invasion av ryssmyggor(hårmyggor) eller det oerhörda lågvattnet i älven. Haspelspöt fick åka fram, tyvärr.

förlåt förlåt förlåt ;)

mvh,

tack för de fina bilderna och inspirationen, man borda kanske masa sig till fjällen och (flug)fiska nångång. och fixa ett fint bildspel med musik.
mvh/Kalle
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.