Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Fick du några roliga fotogrejer i julklapp?
- Trådstartare Chrippe_sbg
- Start datum
Arne S
Aktiv medlem
bildsten skrev:
Jag fick något som visserligen inte är någon fotopryl, men som ändå då och då diskuteras här på fotosidan av någon anledning; nämligen en flaska whiskey, John Jameson.
Det är väl en fotopryl? Öppna den, avnjut med några bitar god choklad och lite fina bilder. Gillas inte bilderna, tag en liten virre till. Bättre än PS, bilderna blir bara bättre och bättre ju längre kvällen lider.
/Arne
PeterHa
Medlem
Sigma EX 12-24/4.5-5.6
http://194.100.88.243/petteri/pont/Reviews/a_Sigma_12-24_f4.5-5.6/a_Sigma_EX_12-24_f4.5-5.6.html
Posten ar forsenad sa jag kopte en julklapp till migjsjalv.
Har en Canon 10d och kannde att sigman var det basta i vidvinkelsvag jag kunde komma for den kameran utan att lagga ut en formogenhet pa ett L objektiv.
edit: ar valdigt, valdigt nojd.
Yodobashi camera, 85000 yen
http://194.100.88.243/petteri/pont/Reviews/a_Sigma_12-24_f4.5-5.6/a_Sigma_EX_12-24_f4.5-5.6.html
Posten ar forsenad sa jag kopte en julklapp till migjsjalv.
Har en Canon 10d och kannde att sigman var det basta i vidvinkelsvag jag kunde komma for den kameran utan att lagga ut en formogenhet pa ett L objektiv.
edit: ar valdigt, valdigt nojd.
Yodobashi camera, 85000 yen
Bjoernowitsch
Avslutat medlemskap
Nej, ingen i min släkt är så bevandrad i mina fotobehov, att de vet vad jag suktar mest efter, så jag fick skaffa mig själv ett Hamrick VueScan till min Minolta Scan Dual III. Efter några dagars inkörning, börjar jag komma loss med det.
Bjoernowitsch
Avslutat medlemskap
connyM skrev:
Jag fick staffli, färger, penslar och ett akvarellblock av min fru.
Har jag inte gjort tillräkligt med tavlor...
// Conny
Handlar inte det här forumet om foto?
gameburg
Aktiv medlem
Inte direkt fotorelaterat men mycket användbart vid fågelfoto.
Böckerna:
Flyttfåglar: Fin stor och tjock bok med mängder av fina bilder av allt från svanar till albatrosser.
Fågelguiden: En suverän bok med fina illustrationer av sveriges alla (?) fåglar även i olika fjäderdräkter. Helt klart att rekommerndera, dessutom i smidigt format så man kan ha med den i ryggan.
Mvh
Patrik
Böckerna:
Flyttfåglar: Fin stor och tjock bok med mängder av fina bilder av allt från svanar till albatrosser.
Fågelguiden: En suverän bok med fina illustrationer av sveriges alla (?) fåglar även i olika fjäderdräkter. Helt klart att rekommerndera, dessutom i smidigt format så man kan ha med den i ryggan.
Mvh
Patrik