Annons

Fick du några roliga fotogrejer i julklapp?

Produkter
(logga in för att koppla)
Inte ett skit. Sitter och skriver bachelor før fulla muggar inne på mitt kaffeluktande studentrum, nere i København. Det är jul igen nästa år...

Scorade ett par tusen från de äldre generationer i släkten. De skal dock användas till landköp nere i Thailand.

Väntar annars på en handsydd jacka från min flickvänn.
 
Inga fotogrejjer (men det vart ett 50mm/1.4 till mig själv från mig själv i julklapp) från släkten, men väl ett par schyssta vinterkängor så man står stadigt och varmt om man ska fota ute samt en trådlös telefon så man kan ta fotojobbet från toan tillexempel.
 
Ett BP-511H 1500mAh, en STOR kaffemugg på typ en halvliter, en ram 20x30cm och lite pengar till ett Sigma 70-300mm APO Macro II objektiv.
Annars en trevlig jul.
Bilden är tagen i eftermiddags.

/A\
 

Bilagor

  • jul2004_1 096.jpg
    jul2004_1 096.jpg
    48.1 KB · Visningar: 1,520
Senast ändrad:
Jag fick då väldigt bra fotoprylar! Strumpor att hålla fötterna varma med när jag ska ut och fota i kylan nu i vinter. Även ett par handskar som sitter bra nog för att kunna använda dom när man fotograferar. Men det bästa är nog den stora varma och rymliga jackan! Tror nog att jag t om får ned systemkameran med något lite mindre objektiv i innerfickan =)
 
jag fick en schysst täckjacka... skönt för mig som är så frusen när jag går ut och plåtar nuförti´n.
i övrigt inget fotorelaterat, men det har jag inte heller önskat mig.
hellre en spa-kväll (vicket jag oxå fick) än ett stativ. ;o)
 
Fotboll

Här har vi inte hunnit faatt naagra klappar ännu,har precis kommit till
baka efter att ha varit paa en fotbollsträff, har väl tagit c.a tvaa rullar med min eos 5...Brasilien lever verkligen för fotbollen och kamratskapen runt den ....hoppas jag kan leverera naagot som visar detta....(brukar ha problem med bländare och slutare och saant) ...Till kvällen blir det naagot som liknar svenskt julbord och efter tolvslaget delas julklapparna ut....
 
Blev ett Manfrotto monopod 680B samt huvud 234RC och pengar till en blixt alternativt ett Tamron 28-75mm f/2.8=)
 
Aramis skrev:
Inte ett skit. Sitter och skriver bachelor før fulla muggar inne på mitt kaffeluktande studentrum, nere i København. Det är jul igen nästa år...

Scorade ett par tusen från de äldre generationer i släkten. De skal dock användas till landköp nere i Thailand.

Väntar annars på en handsydd jacka från min flickvänn.

Du vet väl att Faranger inte för köpa land i Thailand
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.