Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Falun

Produkter
(logga in för att koppla)

Metallion

Avslutat medlemskap
Jaha.. kanske vore på sin plats att samla ihop lite falubor & ge sig ut på en fotostund i denna vackra stad ?.

Aningen taskig responstid på detta svar, men tycker ni inte att det är dags för den där fotostunden :)

Vad tror ni om nästa helg ( Första i April ).
Nån som är intresserad ?

Ev. en fika å "lite" fotande.

Någon som känner sig manad ?

Stabilt när man inte ens har koll på sin egen kalender.. Ska ner på DustineHome mässa på lördag.
Så söndag skulle passa mig bäst :)

Ja varför inte.. Jag är på i allafall. Du kan väl slå en signal när du läst detta så kan vi bestämma nåt. 070-5091949

/Fredrik

The_Smurf skrev:

Ev. en fika å "lite" fotande.

Är tyvärr inte hemma då men kan rekommendera Kopparhatten, Falu Fotoklubb har utställning där nu plus att de har trådlöst internet på nedervåningen så ni kan ha koll på fotosidan samtidigt.. =)

/Benny

Bilagor

• kopparhatten.jpg
    kopparhatten.jpg
    49.3 KB · Visningar: 180
Metallion skrev:
Ja varför inte.. Jag är på i allafall. Du kan väl slå en signal när du läst detta så kan vi bestämma nåt. 070-5091949

/Fredrik

Är inte sådär överförtjust i att ringa folk jag inte känner, men vad tror du om utanför kopparhatten ( inne om det spöregnar ) vid 13.00 på Söndag ?

Jag har skrapat ihop 2-3 pers som ska med men som inte läser här så ofta.
Om det inte passar vid den tiden så skriv en rad så ringer jag iaf... :/

Hej igen. Det verkar inte bättre än att jag är upptagen hela söndag förmiddag så jag måste nog avstå denna helg. Men vi kan gärna köra ett möte framöver.

Ja skriv ett meddelande i denna tråden så får vi se vad som händer.. Brukar inte vara allt för upptagen på helgerna.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar