quarc
Aktiv medlem
Jag har ett nytt objektiv)))) Har tittat länge på 35an då jag gillar att ha ett ljusstarkt objektiv på kameran och 50/1.4 oftast känns lite för teligt. Såg i lördags att de fanns på lager (cyber) så jag impulsbeställde, paketet kom i måndags (tyvärr var jag inte hemma då). Det är det snabbaste jag någonsin fått något från Pentax levererat Skall bli kul att testa objektivet till helgen, men allt jag läst om det gör mig övertygad om att jag kommer att bli nöjd.
Nu hoppas jag att detta blir en trend för Pentax och framtiden, att allt man beställer levereras dagen efter, inte att man behöver stå i kö i månader (10-17 tog 2 månader, 100 makro 3 månader). Nej nu är det nya tider för Pentax, sakerna kommer snabbt. Så även nya K20 kan jag tro (bara 7 dagar kvar nu).
Nu hoppas jag att detta blir en trend för Pentax och framtiden, att allt man beställer levereras dagen efter, inte att man behöver stå i kö i månader (10-17 tog 2 månader, 100 makro 3 månader). Nej nu är det nya tider för Pentax, sakerna kommer snabbt. Så även nya K20 kan jag tro (bara 7 dagar kvar nu).