Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Förvaring av filter?

Produkter
(logga in för att koppla)

stratocaster89

Aktiv medlem
Hej!
Jag vet om att det finns små väskliknande grejor att förvara och transportera minneskort i, men finns det liknande för att ha filter i? Då menar jag då alltså runda vanliga filer man skruvar fast på objektivet, och inte cokins plattor etc.
Eller finns det helt enkelt andra (bättre?) sätt att få med sig lite olika filter man inte vill ha lösa i kameraväskan?

/Jonas

När jag köpte mitt B+W polfilter så fick jag med en liten vadderad ask att förvara det i... Kanske beror på vilket märke man köper ?

mvh // Johannes

När jag köpte mitt B+W polfilter så fick jag med en liten vadderad ask att förvara det i... Kanske beror på vilket märke man köper ?

mvh // Johannes

En liten ask får man väl alltid när man köper filter, men det är ju just att ha 10 askar som skramlar runt i väskan som är jobbigt ;)

mvh // Johannes

Jo ask får man ju med, men som Christoffer säger så är det jobbigt att ha massa sådana liggande. Och det är just det problemet jag vill bli av med.

Där har vi något! Det är något sådant jag menar och letar efter!
Tack!

/Jonas

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto