Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Förslag på svart pulver
- Trådstartare paco
- Start datum
JazzBass
Aktiv medlem
Kimrök som nämns ovan är i alla fall det vanligaste ämnet för att färga plast svart. Ca 2-3 procent är ofta tillräckligt för att göra plasten kolsvart (jag jobbar på ett företag som tillverkar svarta plaströr).
Det finns flera typer av kimrök, men det är då troligen partikelstorleken och -fördelningen som är skillnaden. Googla på producenter av kimrök och kolla om apoteket säljer något.
Svarta färgpatroner innehåller troligtvis kimrök, så en rikemansvariant skulle väl vara att tömma några sådana...
Det finns flera typer av kimrök, men det är då troligen partikelstorleken och -fördelningen som är skillnaden. Googla på producenter av kimrök och kolla om apoteket säljer något.
Svarta färgpatroner innehåller troligtvis kimrök, så en rikemansvariant skulle väl vara att tömma några sådana...
adask330
Aktiv medlem
Får man fråga vad du ska ha det till?
En bekant till mig använder en kaffekvarn från obh nordica för att mala vanligt grillkol till ett mycket fint pulver som gör allt jättesvart. Det har nog gått ett par kilo genom den kvarnen så den håller för dina mängder. Se bara till att krossa bitarna till liknande storlek som kaffebönor.
En bekant till mig använder en kaffekvarn från obh nordica för att mala vanligt grillkol till ett mycket fint pulver som gör allt jättesvart. Det har nog gått ett par kilo genom den kvarnen så den håller för dina mängder. Se bara till att krossa bitarna till liknande storlek som kaffebönor.
tannler
Aktiv medlem
Ringde Du Ulinco och frågade - eller var det för "besvärligt"?Vet du några ställen där man kan köpa lite över disk? ...