Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Förslag för förslag

Produkter
(logga in för att koppla)

lotelo

Aktiv medlem
Hur vore det med en speciell funktion i forumet för konkreta förslag (där bara förslag får skrivas)? Eller ett formulär för att skicka förslag direkt till admin?

Som det är nu finns det mängder av förslag i många trådar och jag antar att det är näst intill omöjligt för admin att se alla förslag.

Lade själv upp en sån funktion i ett forum för att det ska bli lättare att överblicka alla förslag. Det fick mig att tänka lite på fotosidan..
/Lotta

Inget dumt förslag alls! Dock har vi en annan databas internt som vi använder som vår förslag/todo/fel databas. Dit flyttar vi de trådar som vi skall jobba vidare på.

roinek skrev:
Har nog intrycket att admin fångar det mesta, men måste prioritera (tyvärr).

Det intrycket har jag med och jag vill ju inte att någon ska tro något annat;)

I den basen jag jobbade när tanken slog mig har admin däremot inte haft resurser att följa så många av inläggen så därför gjorde vi en sån funktion på test.
/Lotta

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar