Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Får du också dåligt med kommentarer?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, hellre en månads förlängning, tänk så många 20D som skulle ligga o skräpa runt om i landet annars ;-)
Den där funktionen senaste kommentarer har jag inte ens sett... he he...

jkene skrev:

3. När man väljer "Alla nya bilder" borde man vara tvungen att välja en kategori först (Landskap, Gatufotografering, Porträtt osv), vilket ökar chansen att man får se bilder man själv är intresserad av och kanske vill kommentera (ibland är det väldigt svårt att från tumnageln se vad det egentligen är man ser).
Då lär väl de flesta välja kategorin "Naket" och så blir det ännu mindre kommentarer. (Naket har väl minst kvot kommentarer/tittare, eller?)

matnyttige skrev:
Ja, Bra förslag. En krona per titt till dem som har nakenbilder. Det kanske skulle vara bra för pungen (penningpungen alltså).

... då hade jag nog gått över till att fota naket -- >500 kr per bild är ju inte helt fel.

Tänk på att du får dela med din modell... själv kör jag med mej själv som modell... men då blir det nog tusan inga femhundra +

Ordning i klassen pojkar! Finns det några sakliga invändningar mot mina förslag (nakettittarna kan man nog inte göra mycket åt)?

Kommentarerna har helt klart minskat rejält sedan poolerna infördes..jag tror allt blev för krångligt på något sätt ! =/

Jag kommenterar på samma sätt nu som jag alltid har gjort. Dvs jag klickar på någons namn o kollar personens bilder. Mest klickar jag på dem som kommenterar mina bilder ;-).

Poolerna har jag varken sett eller störts av...

jag fick iaf ~8 kommentarer de senaste två-tre dagarna på gamla bilder.. utan att ha lagt dem i pool eller ngt. tror de dykt upp som favoriter på framsidan så det kanske är ett tips.. iofs så styr man inte så mkt över det =)

/anders -- som får fler kommentarer än vanligt utan att lägga upp nya bilder (ge mig ork!)

Jo, om du har bilder som lyckas kvala in som favoriter är nog "lyckan gjord" vad gäller bildkommentarer... men såna har inte alla... men vi e inte avis för det. Inte alls. Närå. Vi e bara glada för er skull. Ni som lyckats. Fast vi har lika bra bilder vi med. Avis? närå. Inte då ;-)

=)

jag vet ju inte om de är favoriter eller inte, men det kom ovanligt mkt folk (50?) och kollade på en bild med ca 20 sekunders mellanrum =)

det gäller väl annars att synas och höras mest -- på ett positivt sätt. jag tror många kollar på min bild på Bosse och sen så kollar de vidare på andra bilder. man kan hjälpa andra med att fixa till deras bilder i photoshop om man nu kan det. man kanske kan lägga in gamla bilder i polerna. det är bra att kommentera andras bilder -- oftast går de in och kollar vem som gett kommentaren och då kollan de in dess bilder också, och där kanske är en som är så pass intressant att man orkar skriva ngt fint eller konstruktivt.

annars funkar ju bilder på tjejer.

Att ha bilder som "favoriter" är förstås kul, men det ger faktiskt inte så mycket kommentarer annat än när de just dyker upp där. Efter ett tag har folk sett dom och dom kommenteras inte mer.

Men det gör ju inget för det är ju nyupplagda bilder man vill ha synpunker på tycker jag.

/Janne, som inte fotat så mycket på ett tag, och heller inte lagt upp något seriöst.

de ska ju vara lättklädda! +50% visningar garanterat!

tycker förresten det har minskat tjej/naket/plast-bilder överlag.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar