Annons

EXTRAPRYLAR på Tradera

Produkter
(logga in för att koppla)
internet bedrägeri

[Q UOTE=SB-600;1325920]Vi vet alla riskerna med Tradera nu, när man vill ha en sak och bjuder på det måste man ju rätta sig efter vad säljaren säger när det gäller betalningen, står det förskottsbetalning till konto så betalar man ju det, skulle man vinna en auktion och sen vilja betala på något annat sätt så får man ju dåligt omdömme direkt och det vill man ju inte ha.
Men säger kanske någon, man kan ju fråga säljaren om man kan betala på ett annat sätt innan man bjuder, skulle inte detta gå så ska man avstå att bjuda.
Ja det är riktigt, visst är det så.
Men nu var det inte så man tänkte när man bjöd på saker hos extraprylar. Dessutom så var det enda negativa att det var lång väntetid på sakerna, och funkade inte affären så fick man pengarna tillbaka, Detta läste vi alla som har bjudit på något hos Extraprylar på tradera. vi läste självklart omdömmerna innan man bjuder, vad annars, det kändes ganska okej.
Därför kändes det inte fel att bjuda, MEN sen att att tradera stänger av Extraprylar hade ingen räknat med, och nu står vi här med lång näsa, och vi är nu många som har blivit blåsta på våra pengar.
Sen alla kommentarer vi fått att man inte ska betala i förväg och alla andra kommentarer, vi har själva tänkt dom nu och vi är alla arga på oss själva, vad annars skulle vi vara?
På något sätt ska Bojan på Extraprylar få sota för detta, självklart ska han polisanmälas, alla som är drabbade ska polisanmäla, det är inget att vänta med utan gör det nu!
När polisen märker att vi är många så kanske dom tar tag i detta snabbare, tveksamt men jag hoppas dom gör det.

Ha en bra dag![/QUOTE]

hej har också blivit lurad av bojan håller helt med dej sluta tveka gör en anmälan genast har gort en personundersökning av bojan med negativt resultat. bara det säger allt vägrar att betala tillbaka pengarna vid utebliven leverans. har väntat i 3 månader nu nu får det vara nog nu ska bojan ställas till svars.
 
internet bedrägeri

Det är jag som startat den tråden, bra att du länkat hit också.

nu har ni en till som kommer att anmäla bojan på extra prylar har väntat på återbetalningen i snart 2 månader med negativt resultat nu får det vara nog nu får polisen kontakta bojan. dom mail som han har skickat till mig är identiska med dom mail som han har skickat till övriga personer som har hamnat i samma sitts som mej. på måndag smäller det hare bra. badhus
 
Härlig tråd!
Hur har det gått för er?
Själv köpte jag en mobiltelefon i december 2008, som inte kommit ännu. Pengar tillbaks kunde jag inte få heller eftersom finanskrisen slagit så hårt. Men jag har lovats en lösning. Ny fin hemsida/bild har dom iaf.

Bra grejer detta!
 
extraprylar

Härlig tråd!
Hur har det gått för er?
Själv köpte jag en mobiltelefon i december 2008, som inte kommit ännu. Pengar tillbaks kunde jag inte få heller eftersom finanskrisen slagit så hårt. Men jag har lovats en lösning. Ny fin hemsida/bild har dom iaf.

Bra grejer detta!

vi är ett 20 personer som har gort en polisanmälan mot extraprylar hittils så har han som företräder extraprylar en skuld på ca 150.000 vi inväntar ett besked från åklagaren om det blir ett åtal eller inte. har inte du gort en anmälan så gör det omgående så att du kan göra ett skadeståndsanspråk det gäller att hoppa på tåget.
 
vi är ett 20 personer som har gort en polisanmälan mot extraprylar hittils så har han som företräder extraprylar en skuld på ca 150.000 vi inväntar ett besked från åklagaren om det blir ett åtal eller inte. har inte du gort en anmälan så gör det omgående så att du kan göra ett skadeståndsanspråk det gäller att hoppa på tåget.[/QUOTE
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.