Hm, jo jag är mest arg på mig själv, o det är som du säger ....man ska inte betala någon utan att kolla först.Men tycker inte du att det är lite trist att det ska behöva vara så.
Nu är jag inte så dum o blåögd, klart att jag var förberedd på en risk, men jag ville inte ju inte att det ska vara så illa som det verkligen verkar att vara.
Jag kan klara mig utan de utlagda pengarna, absolut...så jag kommer nu inte dö av svält eller nått...
Men jag tycker fortfarande är märkligt att majorieten av alal köpare hos dem har fått sina saker,klart med viss väntan
, men de har kommit, och som jag skrev tidigare, man har hoppet...
Att jag nu skrev detta är mer eller mindre att jag vill visa att nu har det skett med mig, jag är villig att gå längre, och hjälpa mig o andra utsatta så det kan bli lite rättvisa , i just detta fallet.
Samt att jag kommer nog ta mig en liten runda ,om tillfälle ges i framtiden o varna om dem ut till allmänheten, kanske via bloggar ,facebook, bdb, ja, u name it.Så lätt ska de inte komma undan.
Men ....som sagt var, har sänt dem ett mail, om att jag vill nu ha ett levdatum,pengarna tillbaka, eller så blir det polisanmälan, så det är upp tilldem/han att göra något.