Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Expresshjälp!Nikon coolpix 5700

Produkter
(logga in för att koppla)

antarkticblue

Aktiv medlem
Hej...jag vill höra era åskter om nikons 5700...ingen sprillans ny kamera jag vet, men jag har inte jätte massa pengar ;-)

Vill först och främst ha bra skarpa bilder i rörelse och även porträttbilder.

Är den svår att komma underfund med inställningar osv...jag är inte alldeless för teknisk av mig =P

Ska eventuellt köpa den imorn så snabba svar nu!

Hälsn. Helena

Jo jag vet att det är några år sen =) men det jag läst om den verkar ändå rätt hyfsat, vad kan man jämföra denmed, med dagens kameror?....jag ger 2700 för den.

Tror säkert att du kan ha mycket glädje av den. Ha bara med i beräkningen att börjar du plåta mycket, så kommer du så småningom vilja byta upp dig & byten kostar också pengar. Kolla också skicket ordentligt, även batterier osv, som kan vara dyrt att byta.

tack för ditt svar...blir ändå lite misstänksam nu...kan jag få bättre för pengarna?

Jag trodde jag gjorde värsta kapet ju =P

Skulle det vara bättre att köpa en ny modell av kamera för samma summa pengar?

Har kollat på Canon A620....om man jämför dom två vilken skulle ni rekommendera??

Killen e precis på väg för att kolla på kameran och jag börjar få kalla fötter =/

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar