Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Expander med kedja utan jobbig färg?

Produkter
(logga in för att koppla)

mrpimmy

Aktiv medlem
Jag är på jakt efter expander till bakgrunderna som jag har. Håller på att göra om allt hemma och vill att det ska se trevligt ut, där färgerna går ihop. Så letar jag efter expander. Allt går bra tills de visar kedjan. Grön! Rosa! Blå! Röd! ..... Vad är det för skit!

Jag förstår ju att om man har hundra bakgrunder uppe samtidigt (kanske inte hundra...) så är det väl bra att se skillnad på vilken bakgrund jag vill dra ner. Men nu ska ju bara jag ha en i taget.

Grå, vit eller svart kedja skulle vara ok. Jag har hittat några genom ebay, men då blir det oftast dyrare också.

Lite frustration som behöver ut bara. Om någon har något förslag på lösning så tar jag gärna emot det. Har funderat på om det går att färga kedjan, men,,,.

Frid

Alltså. Vem vill ha en rosa kedja hängandes i utkanten av bilden. Ja, kanske om jag har rosa bakgrund, vilket inte händer så ofta för mig i alla fall.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar