Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Exempelbilder från liten studio?
- Trådstartare Jocce
- Start datum
Maxieboy
Aktiv medlem
Min studio har ungefär de måtten du skriver.
7 x 4 meter totalt men det inkluderar omklädning, sminkloge och datarum. Nästan alla modellbilder tagna i den studion. 2 st 300Ws Fotostar blixtar från "kaffebrus". Kolla under IR_eller_Radio sektionen för layout och info.
www.pix4chicks.se
7 x 4 meter totalt men det inkluderar omklädning, sminkloge och datarum. Nästan alla modellbilder tagna i den studion. 2 st 300Ws Fotostar blixtar från "kaffebrus". Kolla under IR_eller_Radio sektionen för layout och info.
www.pix4chicks.se
pellepiano
Aktiv medlem
Jag har en yta på 2,80x4 meter ca. Alla mina bilder är tagna där ( hemma ). Dock byter jag ut alla bakgrunderna i efterhand. Jag har ibland 3 blixtar ( en liten Sigma för hårljus ).
Wortexwoman
Aktiv medlem
Liten hemmastudio
Jag tog lite bilder häromdagen úngefär på den ytan du beskriver, här finns bilder, längst ner en bild på uppställningen av grejorna också:
http://lindahelsing.blogg.se/151106224559_portrtterad_hrdrocksdj.html
Jag tog lite bilder häromdagen úngefär på den ytan du beskriver, här finns bilder, längst ner en bild på uppställningen av grejorna också:
http://lindahelsing.blogg.se/151106224559_portrtterad_hrdrocksdj.html
Brummelisa
Aktiv medlem
Om du tittar i min mapp som heter Emmy, så är alla bilder tagna på Emmy i ett rum som var max 2x3 meter.
Både jag och Emmy, två blixtar (båda hade softbox), bakgrund (rullgardin) fick plats.
Visst var det riktigt trångt, men det gick
/ Marcus
Både jag och Emmy, två blixtar (båda hade softbox), bakgrund (rullgardin) fick plats.
Visst var det riktigt trångt, men det gick
/ Marcus