Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

ett tips på webbutik till nikonägare..

Produkter
(logga in för att koppla)

j0akim

Aktiv medlem
Jag beställde förra måndagen 2st eyecups till min nikon, modell större. totalt kostade det mig 15 dollar.. ca 110:- inkl frakt, jag betalade med VISA kort och idag fick jag ett brev i brevlådan.

Stället jag beställde ifrån var: bocaphoto som finns på adress http://www.bocaphoto.com.

så bara ett tips, de är billiga och snabba.. så jag tänkte bara dela med mig av min erfarenhet från dem.

Nu har jag oxå beställt x-tra batteri, plupparna till fjärr och sync från Precision Photo/bocaphoto.com, håller tummarna att det funkar bra.

Återkommer med mer info senare.

/Petter

Idag fick jag sakerna, det tog 10 dagar att få avi:n att jag kunde hämta sakerna på ICA där jag bor.

Postens avgifter samt tull tillkom, men det var sammantaget i alla fall mycket billigare att beställa från USA, jag rekommenderar www.bocaphoto.com.

/Petter

Rättade stavfel :p

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar