** Idag gör vi arbeten på vårt system, kortare störningar och nedtid kan förekomma. **

Annons

ett större objektiv och du du har nya möjligheter

Produkter
(logga in för att koppla)
Lars Johnsson skrev:
Det att diskutera. Men om inte citatet hade med ditt svar att göra, varför sätta in det.

Till din fråga: Ja du skulle klippa bort 600 om det inte var det du svarade på

he he...om man klipper mitt i ett citat så är det väl inget citat längre...eller?

Det här var en otroligt töntig och urspårad tråd! Så här kul har jag inte haft sedan vi draggade efter svärmor i fel sjö!

Lite onödigt dyrt och jobbigt att släpa på ett jättetele om man ska använde det som bord till sin dator.

Varför finns det inte stativgänga i bärbara datorer?

FILM) (Daniel Ahlin skrev:
Varför finns det inte stativgänga i bärbara datorer?

Vilken lysande idé. Något för fotosidan att ha i sin prylbutik kanske. Värstingmaskin med PS CS2 förinstallerat, kalibrerad skärm och stativgänga. Naturligtvis kolsvart med fotosidan.se som en smal vit text på locket.

Troligen skulle stativgängan gå rätt igenom processorn men tanken är riktigt bra tycker jag.

/AnWi

Niclasfoto skrev:
Vilken höjdarbild;)

500 el 600 ja, det är ju livets stora fråga!

Är det 12" skärm den där vaion (sony,n)? Det undrar jag! Eller är det 13,3????? Svara ngn;)!

Mch Niclas,

härligt med Ironi.. mer sånt när trådar spårar ut helt fullständigt..

Ètt jävla as till objektiv iaf..

Någon som vet vad det är för någe? Vore kul att veta. Och nej, jag vill inte blanda mig in i någon diskussion, jag vill bara veta brännvidden!

// Jocke

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar