Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Error besvara kommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

morlena

Medlem
Jag kan inte besvara kommentarer givna till mina bilder. jag kan ge tummen upp; göra favoritval, ge kommentarer.
En av kvällarna testade jag igen å 4 bilder kunde plötsligt besvarar..sen tvärstopp igen.
Någon mer med detta problem..skrivit till ansvariga..ännu inget svar.

Jag har försökt återskapa felet. Kan du ge mig länk till den bild du besvarade på, så jag testar med samma.

Jag har, inloggad som dig, försökt se det här felet men lyckas besvara kommentarer. Kan du i mer detalj beskriva vad som händer, får du ett "Error"-felmeddelande på skärmen? Vad står det då, förutom error?

Jag har, inloggad som dig, försökt se det här felet men lyckas besvara kommentarer. Kan du i mer detalj beskriva vad som händer, får du ett "Error"-felmeddelande på skärmen? Vad står det då, förutom error?

Hej..nu ikväll 24 seot går det att registrera svar..om jsg går in på bilder å väljer därifrån
Tar jag från raden med senaste kommenterade..som jag brukar..då blir det page not found
Har inte testat byte av bild på album..det fungerade inte tidigare ikväll..känns bättre ☺

Kan du notera vilken adress sidan har när du får "Sidan kunde ej hittas", och lägga in här? Jag har fortfarande inte lyckats återskapa felet.

Kan du notera vilken adress sidan har när du får "Sidan kunde ej hittas", och lägga in här? Jag har fortfarande inte lyckats återskapa felet.

Sidan kunde ej hittas
Tyvärr kunde vi ej hitta den sida/information du letade efter

Försök även med:
Sök efter www.fotosidan.se:

Detta är det enda jag kan se på den vita sidan som dyker upp..förutom fotosidan högst upp.
Detta dyker upp under besvara/registreringen från kommentarsfältet till höger; om jag väljer att gå därifrån till bilden å besvara.
Går jag till" mina bilder" å väljer ut en bild å besvarar/registrerar; då fungerar det

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar