Annons

Erfarenheter av A2 ?

Produkter
(logga in för att koppla)
ha ha ännu underbarare att kunna stänga av den när man fotar på platser där fotoförbud råder, då låter en spegelfällning som värsta tomflaskeskramlet...

Bara när jag fotar modell slår jag på ljudet. De små liven brukar uppskatta att höra rytmen när man fotar, så de kan tima sin leenden mm

La också ut en annons. Börjar få abstinens av att vara utan fjärrutlösare så har nån en sån, hör av er!
 
Re: A2 till salu

Björn_O skrev:
Nu har jag lagt upp min A2 på "Köp & sälj". Efter alla lovord ni har öst över den (vilka jag fullt håller med om) räknar jag med att den blir försvinner så gott som strax!
...
Njaeäh - så bokstavligt var det väl inte meningar att Du skulle ta innehållet i denna tråd. 5000:-?
 
Re: Re: A2 till salu

tannler skrev:
Njaeäh - så bokstavligt var det väl inte meningar att Du skulle ta innehållet i denna tråd. 5000:-?

Tja, inte blev intresset stort här på Fotosidan, men när jag la upp annonsen på Bocket försvann kamneran som ett skott för 5000:-

Björn
 
Ja, på FS törs väl snart ingen "ståta" med "bara" en A2 längre, hoppas du såg till att hon kom till ett gott hem :)

/kg & ani
 
Björn_O skrev:
Tja, inte blev intresset stort här på Fotosidan, men när jag la upp annonsen på Bocket försvann kamneran som ett skott för 5000:-

Björn
Som förstakamera är A2 alldeles utmärkt, men jag tycker att 5000 är för högt. Bevisligen gjorde inte "marknaden" det. Bara att gratulera till en god affär.

På FS tilldrar den sig kanske inget intresse, mest för att vi sitter med annan typ av utrustning, möjligen som andrakamera, men då till ett lägre pris.
 
Jag håller tight koll på marknaden och har ännu inte hittat nåt att byta min A2 mot... men hösten 07 kanske...
 
tannler skrev:
Som förstakamera är A2 alldeles utmärkt, men jag tycker att 5000 är för högt. Bevisligen gjorde inte "marknaden" det. Bara att gratulera till en god affär.

På FS tilldrar den sig kanske inget intresse, mest för att vi sitter med annan typ av utrustning, möjligen som andrakamera, men då till ett lägre pris.

Jo, visst var det en god affär. Köparen hade inte totalkoll på marknaden, det märktes, och jag skulle i hans ställe ha valt en avsevärt enklare kamera - han hade inte kunskaper att utnyttja en A2. Men, jag presenterade ärligt vad jag hade att sälja och han accepterade det föreslagna priset, så jag sover med gott samvete. Och själv har jag köpt en Canon EOS 400!
Björn
 
Om han så småningom fattar vad han har köpt så kommer han att uppfatta 5000 som rena fyndpriset :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.