Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Epson mellanlagring

Produkter
(logga in för att koppla)

Monka

Medlem
Hej!
Köpte en Epson P4000 På Scandinavian Photo i Malmö härom dagen. Modellen är utgående därför fick jag ett bra pris.
Men när vi skulle kolla på bilder från ett sd 2 gb kort visade apparaten att där inte fanns någon data på kortet, trots att kortet var fullt. Vi testade med andra 2 gb kort som bara hade några bilder och det blev samma resultat.
Vid epostkontakt med Epsons support (man kan inte få dem att ringa upp den som behöver hjälp) meddelar de att apparaten behöver gemomgå en firmware update. Vad detta r för något eller hur man gör detta - finns inte i manualen. Tacksam för hjälp och tips!
Monica Grönlund

Gå in på epson.se, klicka på 'drivrutiner och program', välj 'digitalfotoenheter', P-400' och ditt operativsystem.

Sedan kan du välja 'drivrutiner och programvara' och till slut under 'fast programvara' hittar du senaste firmware. Tanka hem och följ instruktionerna. Det brukar inte vara så svårt.

Gå till tillverkarens hemsida. Kolla efter "downloads" e.d. Kan ligga under "drivers" eller kanske till och med "firmware".

Hej
jag har samma problem och dessvärre ingen lösning
att kontakta epson per tel så skall man ha gott om tid för att vänta för att sedan förklara sitt önskemål så får man bara svaret att man skall titta på deras Websida , jag hade då gjort som henrik föreslagit men inte hittat något som stämmde in på min Epson P, förklarde det för personen på supporten som bara hänvisade mig tilla att leta på sidan under en rubrik som inte visade sig finnas
fyllde också omfattande i Deras mailförmulär som jag ännu inte fått något svar på ,
mitt förslag är att du ringer till dem så köpte den av

Hoppas att du löser det

Vänligen
Harry

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto