PMD
Aktiv medlem
Men vilken fantastisk luddit!
("Maskinerna är våra vänner" - en poäng till den som kan referensen. Googla är fusk!
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nej, olika användningar, olika behov. Det finns återvinningsbara linneservetter och bomullsnäsdukar. Innebär det att alla papperservetter är ett aprilskämt de med?
Jag kan inte tänka mig att det kommer att bli någon rusning efter WORM-kort, men nån liten nisch kan de kanske fylla.
Rätt dålig liknelse faktiskt. Pappersservetterna är otroligt mycket billigare,det är ju därför många köper dom. Hade linneservetterna varit i närheten av lika billiga hade nog dom flesta köpt just linneservetter.
Här handlar det om en produkt där man strippat en viss funktionalitet och säljer den nästan lika dyrt. Det är som att sälja mopeder utan tanklock som man skall slänga bort när tanken är tom.
Det måste finnas bättre sätt för polisen att säkerställa orginalitetet av bilderna, med algoritmer och möjligtvis att man tar bort raderingsfunktionaliteten i kameran istället.
Jag håller med TS att detta måste vara det dummaste någon kommit på under nuvarande kungens livstid. Jag hade köpt vilken pryl som helst hos teknikmagasinet innan jag köpt ett sådan här kort.
/Karl
Då har du nog sett fel. 25 USD kostar det. (Dvs ungefär 200 kronor.)Det är ju mycket här som inte stämmer
1: Worm-kort är dyrare $200 för 1Gb har jag sett för Sandisk variant
Det är ju mycket här som inte stämmer
1: Worm-kort är dyrare $200 för 1Gb har jag sett för Sandisk variant
2: Man har lagt till funktion för att hindra skrivning av viss utrustning, så att modifiera ett bild och sedan lägga det på kortet skall försvåras.
3: 100års lagringsbeständighet finns inte på vanliga SD-kort.
Att använda dessa kort för permanent , skyddad lagring av material är inte så dumt.
Hur många terrabyte får man in i ett normalt bankfack?
Då har du nog sett fel. 25 USD kostar det. (Dvs ungefär 200 kronor.)