Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

En till kamera....EOS

Produkter
(logga in för att koppla)

AndreasNilsson

Aktiv medlem
Hej,
Inne på att ev. skaffa mig en andra kamera. Saknar möjligheten att byta mellan tex S/V och färg. Hade tänkt mig en begaganar EOS 5 el. EOS 30 med ett bra objektiv i området 28-105 typ.
Ev. fast optik.
Har någon ett tips på vad jag kan hitta detta i stockholmsområdet? Har kikat lite på Schröders, Widebergs, Holly. Tar gärna emot tips.

(Enbart Canon EOS är av intresse).

Vad sägs om en beg EOS100 på Scandinavian för 1695:-? En gammal modell, men riktigt bra och extremt tyst.

EOS 100 kan jag rekommendera... en jättefin kamera som jag bytade mot en ännu finare....EOS 5.

1700:- Var billigt för en 100..

Annars har kanske björns foto o video en EOS 5 med 28-105 kvar (ny) han hade 2 och jag köpte en...pris 8740:- (bara 28-105:an kostar 4000:)

Så 4740:- för en EOS 5a är billigt. Dock säljer han bara den i paket...Men jag är helnöjd med min.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar