Annons

En fototräff i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)
Kl 19.00 ikväll!

Göran, jo just det, det stod någonstans i början. Kl 19.00 är det beställt till, helt riktigt.

(Pratade just med restaurangen, och vår vegetariska pytt hade gått och blivit vanlig död pytt-i-panna. Ordnat, men himla tur att de ringde och kollade. Puh!)

Vi får betala per bord, jag kommer ta med listan med anteckningar på vem som beställt vad ikväll, för att underlätta "not-uppklarningen" på slutet. :)

Det blir trångt i kväll, sa de också.

Det drar ihop sig! Kul!

-Christian
 
En annan har tyvärr blivit lite sjuk och måste stanna hemma i sängen :-(
Så det blir lite mer plats över till er andra´;-)

Ni får ha det så trevligt!
/Håkan S
 
Håkan,
bra att du sa till, och tråkigt att du är sängliggande! Jag har avbeställt din mat nu.

Du får komma med nästa gång, vilket det säkert blir?
-Christian
 
Åååh! Jag lyckas alltid ha nått annat för mig när ni bestämmer fototräff i Sthlm... :/

Någon annan gång kanske.

Julia
 
kontrast!

Alltid lika intressant och bra är Biskop arnö´s slutelevers arbeten som visas på gallerikontrast! De hade som uppgift detta år att skildra livet i staden istanbul!Här kommer mer info, www.gallerikontrast.se kolla in där..för vägbeskriving etc...
Ligger iaf på hornsgatan när slussen T-Bana.

Det e mitt lilla tips!!

Rille
 
Gula sidorna!!

Har någon några problem att hitta kan man alltid ringa till "mitt" jobb...ring 118767(svar om sthlm) kostar som ett vanligt lokalsamtal!!! grymt kan jag bara säga! alla som jobbar har stenkoll på sthlm restaurang,kultur och nöjesliv och kan ge en tiptop vägbeskrivning!

Kan som avslutning säga att noddlehause e ett grymt vietnamesiskt ställe!!

Rille
 
Hej Rickard,
bara så att inga andra blir förvirrade i den här tråden - fototräffen i kväll är *inte* på Noodle House, utan på Restaurang Pelikan, Blekingegatan 40.

Ska gå förbi Galleri Kontrast någon dag och kika in! Tack för tipset.

-Christian
 
Själv har jag en förvaltningsberättelse inför bokslutet i år att skriva innan dess...Den sitter där i ordbehandlaren och stirrar anklagande på mig.

Snart måste jag bekämpa mina koncentrationssvårigheter medelst pack-tejp!

He!

-Christian
 
cwe skrev:
Själv har jag en förvaltningsberättelse inför bokslutet i år att skriva innan dess...Den sitter där i ordbehandlaren och stirrar anklagande på mig.

Och jag har deadline på tidningen i morgon och har egentligen inte tid. Men tänker man inte på problemen så försvinner de av sig själv.
 
Tack för ikväll

Tack för ikväll, allesammans!! Grymmt kul att få träffa många av er. Få ett ansikte på nicknamnen, med andra ord.

Till we meet again.... som min barndoms musiklärare brukar säga....

/David
 
Någon gång kan jag berätta hur man efter en avslutad träff på Pelikan tar sig ut med bilen från ett stängt parkeringsgarage ;)
 
Tack för ikväll allihop! Jag hade jättekul, det var så trevlig stämning, inga stela konstigheter!

Speciellt tack till Christian som ordnade allt!

Är trött nu, måste lägga mig... Men imorgon hoppas jag att vi får höra Jannes berättelse om hur man kommer ut från en stängd parkering mitt i natten! (*smygfniss*)

~Kriss~
 
Tack för igår grabbar och tjejer. Det var jättekul.

Kanske blir ännu roligare i Pias studio lite längre fram.
 
God morgon på er,
tack för igår, det var jättekul att träffa er IRL!

Åsa, kul att smällde upp korten, jag såg ju inte det minsta dryg ut alls? Nivea, dryg och snål? :)

Det får vi göra om någongång, vi får höra med Pia om hennes förslag känns som en lika bra idé idag? Herregud, vaddå - 20 fotoentusiaster i en studio, vad skulle kunna gå fel egentligen?

Väl bäst att sätta lite fart här på min kant.
Vi hörs och syns!
-Christian
 
Buhu, jag är lite avis, ville också va meee.. trist att man bor på gotland :/

Roligt att se festbilder tagna av en fotograf :)
 
tack för igår! superroligt att man äntligen kommit iväg på en fototräff.
det enda jag saknade var att jag inte tog med mig kameran.. *doh*
men å andra sidan fick jag leka med alexandras kamera så tekniktarmen fick sitt.. *ler*

jag är klart med på nästa dejt!
för himlans kul var det. :eek:)
 
Christian, berätta först vad som kan gå rätt!
Nejdå, självklart kör vi som vi som vi sagt i mittan av mars.Det blir nog himla kul det också.Men först: tack alla för en trevlig kväll, kan bara inte förstå varför ni tvingade mej att stanna så länge./Pia
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.