Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

en duktig redigerare sökes :)

Produkter
(logga in för att koppla)

ebbaklasa

Medlem
hej på er
var på erotikmässan och blev själv plåtad med 2 helt underbara tjejer :) själv tyckte jag bilderna blev så bra att jag känner att mina egna erfarenhet av att redigera bilder inte räcker, och söker därför någon som skulle kunna hjälpa mig ?

jag tänkte även göra en tavla av denna bilden o skriva ut den i typ A2 format, så allt måste va perfekt :)

MVH
Patrik
 
Senast ändrad:
haha that figures. Skicka ett mail till mig och skicka bilden sen så får jag se, det kostar nog inte inte alltförmycket dock.
 
Äh. lägg upp bilden här om du törs så gör nog nån det gratis för att de tycker det är kul...

/Benny (som dock inte är duktig på retuch.) ;-)
 
MEN!!!!!

de går ju inte att maila en sån stor fil, explorer jiddrar efter en 7-8min efter man börjat ladda upp filen i mailet.

och jag kan ju inte lägga upp den här heller!!
aarrggh

den är JPG


jag har testat redigera den lite själv, men tycker inte det ser proffsigt ut alls :/
kanske ni kan komma med förslag vad jag ska göra mer ?

bilden finns bland mina bilder och heter "TEST REDIGERING"

mvh :)
 
Har du fått ditt problem löst?

Om inte annat kanske jag kan hjälpa dig att lösa det, mot ett arvode. Kontakta mig på epost så anordnar jag så du kan leverera bilden i högupplöst format till mig.

Maila mig så kan vi disskutera pris och mer ingående vad det är du vill ha gjort!=>

[email protected]
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.