Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Elmia Jönköping

Produkter
(logga in för att koppla)
Skulle tro att det är fast kostnad per kvm. Men som sagt, det är David & Co som bestämmer detta och om jag inte missminner mig så är David och cyklar i Portugal (eller om det var Spanien). Så det är svårt att få svar på detta. Men antingen så finns fotosidan med eller så är den inte med :).

Jag planerar också att ta mig en tur till Jönköping och Elmia. Det känns som någonting man hellst inte vill missa.

Ett par andra frågor: När är det "vildmarksmässan" brukar vara? Och var brukar den husera? Har för mig att det finns en mässa som kallas så och som inriktar sig enbart på naturfotografi.

Mvh
Jonas

forstheim skrev:
[BNär är det "vildmarksmässan" brukar vara? Och var brukar den husera? Har för mig att det finns en mässa som kallas så och som inriktar sig enbart på naturfotografi.

Mvh
Jonas [/B]

Jag tror det är "naturfotofestivalen" i Vårgårda du tänker på. Den går nog i maj, om jag inte minns fel från ett programblad häromdagen.

Är det någon som har koll på hur långt det är mellan "Jönköping Resecentrum" och Elmia och hur man lättast tar sig däremellan? Alternativt har en plats över i bilen från Alingsås/Vårgårda på lördagen... ;)

-MoE- skrev:
Är det någon som har koll på hur långt det är mellan "Jönköping Resecentrum" och Elmia och hur man lättast tar sig däremellan
Du kan lugnt åka med tåg eller buss, sedan tar du stadsbussen som går förbi Elmia.
Kolla kartan Resecentrum ligger under första "ö"et. Och Elmia vid röda ringen.
Klicka på "visa vägkarta"

Senast ändrad:
Jag hittar inte rätt tråd, men slår in den här..

Fick svar från Delfinbuss idag:

Det skulle kosta 10,200 kr exkl 6% moms vid 50 pers. Men som sagt, 69 går bra..

// Jocke

D76 skrev:
Är det någon som har koll på hur långt det är mellan "Jönköping Resecentrum" och Elmia och hur man lättast tar sig däremellan? Alternativt har en plats över i bilen från Alingsås/Vårgårda på lördagen... ;)
Ca en halvtimmes promenad utmed vätterstranden.
Åker du tåg så går du in i stationshuset och åker rulltrappan upp. Över vägen & där ligger turistbyrån. Ut på ANDRA sidan gatan. Här stannar stadsbussarna mot Elmia. Kommer inte ihåg vilka bussnummer som går till Elmia, det var så länge sedan.

Re: Elima Jönköping

prinsen skrev:
Jag tänkte dra ihop lite folk som kan träffas på Elima i jönköping på fotomässan.

Hur många är intresserade??
Detta är ingen anmälning utan bara ett litet koll på hur många som ska dit. Jag tänkte även passa på och kolla hur många som är intresserade av att gå ut och äta en bit mat under dagen.
Ev, kan vi boka upp någon resturang eller liknande.

Mvh: Adam

Alltså...det finns ju redan en tråd om detta som du har anmält dig på???

Eller är detta att äta mat som du drar ihop till nu?

http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?s=&threadid=34975

OBS! Fotomässan på Elmia är den 22-23 april, inte den 11-12 som någon skrev ganska tidigt i tråden. Jag såg inte att någon korrigerat felet...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar