Annons

Elmia Jönköping

Produkter
(logga in för att koppla)

prinsen

Aktiv medlem
Elima Jönköping

Jag tänkte dra ihop lite folk som kan träffas på Elima i jönköping på fotomässan.

Hur många är intresserade??
Detta är ingen anmälning utan bara ett litet koll på hur många som ska dit. Jag tänkte även passa på och kolla hur många som är intresserade av att gå ut och äta en bit mat under dagen.
Ev, kan vi boka upp någon resturang eller liknande.

Mvh: Adam

absolut

absolut
jajamen
selbstklar
jepp jag skall dit
måste klämma på lite kameror
måste ;)
från Malmö och jag kör
om någon skall med därifrån trakterna

Jag (och Kim förhoppningsvis) kommer ner. OM inget oförutsatt händer.

Hoppas jag kan :-D

Jo, det låter intressant. Har egentligen inte funderat så mycket över fotomässan än och tagit några definitiva beslut. Men tanken på något gemensamt lockar.

Kan inte någon ansvarig för fotosidan ha en monter någonstans med en eller några datorer och internetuppkoppling? Kan vara ett bra sätt att göra reklam på, sälja T-shirts etc.

/Pontus

Pongu skrev:
Kan inte någon ansvarig för fotosidan ha en monter någonstans med en eller några datorer och internetuppkoppling? Kan vara ett bra sätt att göra reklam på, sälja T-shirts etc.

/Pontus

Finns starka funderingar på att David dyker upp där. Det är ju inte direkt gratis att ställa ut.

Jo, det lutar väl att åt att man åker ner och spanar in de digitala nyheterna om det blir några.

/Maverick

Åker antagligen dit, lördagen i så fall. Skulle vara kul att träffa lite folk från fs.

Jag vill dit. Dock har jag inget kommunikations-
medel förutom en cykel så finns det någon bil som
ska dit så hänger jag gärna på. :)

/MVH Henrik

Jag skall ned från stockholm med bil, vet inte när dock, men någon plats eller två kan nog finnas...

Jeppe skrev:
Finns starka funderingar på att David dyker upp där. Det är ju inte direkt gratis att ställa ut.

Är kostnaden låst, eller är det möjligt att förhandla? Det är ju inte direkt i vinstsyfte ni är där i så fall, utan för att informera om något som borde vara av allmänintresse för besökarna.

/Pontus

Jag åker gärna med någon som åker förbi Lidköping eller omnäjd!!

Betalar självklart bensin pengar

Mvh: Adam

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar