Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Efterlysning - bild på skånskt rapsfält

Produkter
(logga in för att koppla)

SaraM

Medlem
Jag söker en bild på ett skånskt (blommande) rapsfält, eftersom jag vill förstora en sådan bild och ge till bort i julklapp. Tyvärr har jag ingen sådan bild själv. Är det någon här som har en och kan tänka sig att dela med sig av den?

Varför just ett _skånskt_ rapsfält? Jag tycker det "luktar" diskriminering här, östgöte som jag är.

Det ska vara en julklapp till min (i själ och hjärta) skånske pojkvän, därav vill jag ha en bild på ett skånskt rapsfält. Personligen har jag ingen preferens gällande rapsfältens regionala tillhörighet :)

Grantofta i Skåne. Någon kilometer sydväst om Staffanstorp, som i sin tur ligger nån mil söder om Lund.

Kul att du gillar den. Säg till om du vill använda bilden, så skickar jag den i utskriftsvänligt format.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar