AFJ
Aktiv medlem
Robin Gyllander skrev:
varför snckas det så mycket om en uppfäljare till 30D och inte till 400D?
Därför att 30D har funnits på marknadne mycket längre än 400D och därför är före i "turordningnen"?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Robin Gyllander skrev:
varför snckas det så mycket om en uppfäljare till 30D och inte till 400D?
Magnuz skrev:
Jag kännde på 400D:n igår och jag tycker den var "pinsamt" plastig och känns billig och kass, mycket sämre i chassit än 350D helt klart, den kändes "glättig" som en gamal sliten joystick runt batteriluckan... Känns som det behövs en uppdatering snart,
/Magnus
Flightspotter89 skrev:
400:an är bra men har man bra objketiv märker man ganska snabbt att det är en av canons amatör kameror och den är inte så duktig på att hålla höga ISO, blir som en gröt med brus.
Robin Gyllander skrev:
Den ska vara minst 5 cm i diameter så att man hittar den när ma ska skriva ut.
Hahahahaha... Kul med folk med humor på FS. ;-)chinerunner skrev:
Jag ringde Canon och frågade.
Min japanska är lite rostig men jag tolkade det som att:
Kameran kommer heta 443D och annamma 4/3 standarden.
Sensorn blir en Fujifilm Super CCD som klarar iso 6400. En adapter medföljer som gör att man kan använda Nikkor optik framtagen för Bronica.
En annan nyhet blir att elektrolux damsugarslang passar att ansluta till sesnsorrengöringen.
MVH
O. Sanning
Mytoman
chinerunner skrev:
Jag ringde Canon och frågade.
Min japanska är lite rostig men jag tolkade det som att:
Kameran kommer heta 443D och annamma 4/3 standarden.
Sensorn blir en Fujifilm Super CCD som klarar iso 6400. En adapter medföljer som gör att man kan använda Nikkor optik framtagen för Bronica.
En annan nyhet blir att elektrolux damsugarslang passar att ansluta till sesnsorrengöringen.
MVH
O. Sanning
Mytoman
Camotrollet skrev:
*fnittrar*
Min Eos 400 (vilken är den första) firar en vecka idag så jag vet inte vad ja ska klaga på ännu.. Allt sudd och misstag skyller jag på handhavandet än så länge