Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Ef 70-200/4 eller Sigma 70-200/2,8??
- Trådstartare Micke30
- Start datum
William Spiik
Aktiv medlem
Tack för alla svar... har följt denna tråd med spänning, nu sitter jag här med en Canon 70-200 f/4
Trevligt, är du nöjd?
gedjan
Aktiv medlem
Bara att gratulera till ett bra köp!Tack för alla svar... har följt denna tråd med spänning, nu sitter jag här med en Canon 70-200 f/4
Frocli
Aktiv medlem
70-200/2,8 L IS och 70-200/2,8 L IS II5 Olika 70-200? Nu måste jag missat nåt? 4 trodde jag?
Till TS: Jag har Sigmas 70-200 2.8. Jag är nöjd med det men efter allt man läst skulle jag satsat på canon. Dock hade jag nog satsat på F4 med IS.
Modell II kostar ju en hel del mer, och enligt tester betydligt bättre, utan att den gamla skulle vara dålig. Sedan samma utan IS och 2 st /4 obj. Det är ju 5.
taz_k
Aktiv medlem
70-200/2,8 L IS och 70-200/2,8 L IS II
Modell II kostar ju en hel del mer, och enligt tester betydligt bättre, utan att den gamla skulle vara dålig. Sedan samma utan IS och 2 st /4 obj. Det är ju 5.
Fast har inte den första utgått? Den tillverkas väl inte ny längre? Det är bara gamla ex som säljs i butikerna om du kan hitta ett.