Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

E6 framkallning på crimson

Produkter
(logga in för att koppla)

judas

Aktiv medlem
Bor i örebro och tänkte skicka in ett par diarullar till crimson för framkallning. Det är ett jobb och aningen brådis och därför undrar jag om nån här vet hur lång tid det brukar ta att få tillbaka dom om man inte bor i sthlm och kan gå dit? Det går väl hyffsat snabbt gör det inte det? Jag har mejlat men de har helg o kan inte svara nu, jag tänkte skicka i helgen så de kommer fram på måndag.

Annars: Finns det nåt annat schysst och snabbt fotolabb som framkallar E6 att använda sig av? Scandinavianphoto?

judas skrev:
Bor i örebro och tänkte skicka in ett par diarullar till crimson för framkallning. Det är ett jobb och aningen brådis och därför undrar jag om nån här vet hur lång tid det brukar ta att få tillbaka dom om man inte bor i sthlm och kan gå dit? Det går väl hyffsat snabbt gör det inte det? Jag har mejlat men de har helg o kan inte svara nu, jag tänkte skicka i helgen så de kommer fram på måndag.

Annars: Finns det nåt annat schysst och snabbt fotolabb som framkallar E6 att använda sig av? Scandinavianphoto?

Proffskopia (http://www.proffskopia.se)går med oftast med vändande post, och det skulle jag tro att även Crimson gör. Jag skickar själv till Crimson men använder då deras 20% rabatt som man får om man kan vänta 4 dgr.

äre bara att skicka rullarna och skriva i ett följebrev om man vill ha sån rabatt då eller? hinner inte skicka efter fotopåse.

Det är bara att skriva på kuvertet som du skickar med. Dom har bra och personlig service. Eller lägg i en lapp i samma påse som rullarna. Sen brukar dom skicka med en eller ett par fotopåsar när du får bilderna tillbaka :)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar