Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
DSLR-ägare, vad har ni för kompaktkameror?
- Trådstartare John Dow
- Start datum
Nw2
Avslutat medlemskap
Extrakamera
Jag har laggt bud på en Ricoh Grv1 (analog 35mm) men har just nu en PENTAX OPTIO (Modell: Optio 43WR).
Ser ut som en fyrkant, och har 4 MP, men den är sjukt bra, har videofunktion och är dessutom vattenskyddad (har hållt den nere i en flod och plåtat under vatten).
Niklas
www.niklaswibom.com
Jag har laggt bud på en Ricoh Grv1 (analog 35mm) men har just nu en PENTAX OPTIO (Modell: Optio 43WR).
Ser ut som en fyrkant, och har 4 MP, men den är sjukt bra, har videofunktion och är dessutom vattenskyddad (har hållt den nere i en flod och plåtat under vatten).
Niklas
www.niklaswibom.com
Don Ricardo
Aktiv medlem
En Fuji Finepix s602z.
Bra kamera så länge man inte har bråttom...
Bra kamera så länge man inte har bråttom...
JanOlofHärnström
Aktiv medlem
Frugan har en KM G400, den är bra.
Jag är också inne på att skaffa en F11:a.
F 10:an lär vara mycket bra. Känslig sensor med stort omfång och lågt brus.
Annars så finns det en färsk recension på Olympus SP-310 på dpreview.com. Prisvärd kamera och med många manuella möjligheter, bl.a RAW.
Jag är också inne på att skaffa en F11:a.
F 10:an lär vara mycket bra. Känslig sensor med stort omfång och lågt brus.
Annars så finns det en färsk recension på Olympus SP-310 på dpreview.com. Prisvärd kamera och med många manuella möjligheter, bl.a RAW.
Megapolare
Aktiv medlem
Jag kompletterar min D70 med en Panasonic FX9.
Litenheten i kombination med bra funktioner fällde avgörnadet. Bilderna blir bra, kanske något brusiga, men antiskaken ger skarpa bilder även när ljuset är dåligt. Jag är nöjd!
//
Litenheten i kombination med bra funktioner fällde avgörnadet. Bilderna blir bra, kanske något brusiga, men antiskaken ger skarpa bilder även när ljuset är dåligt. Jag är nöjd!
//
avslutat_bj
Aktiv medlem
Olympus C-50
Den var det bästa inom mänsklig budget för snart tre år sedan. Det var då, det. Ingen manuell fokus, ingen hjälpbelysning för autofokus...
Annars har den rätt mycket finesser, bl a en fantastisk fjärrkontroll, och tar mycket bra bilder i rätt belysning. De välexponerade blixtbilderna upphör aldrig att imponera på mig (förutsatt att ljuset räcker till för att över huvud taget hitta fokus).
Den var det bästa inom mänsklig budget för snart tre år sedan. Det var då, det. Ingen manuell fokus, ingen hjälpbelysning för autofokus...
Annars har den rätt mycket finesser, bl a en fantastisk fjärrkontroll, och tar mycket bra bilder i rätt belysning. De välexponerade blixtbilderna upphör aldrig att imponera på mig (förutsatt att ljuset räcker till för att över huvud taget hitta fokus).
andreasc89
Avslutat medlemskap
Canon Ixus i
Jätteliten och, i förhållande till storleken, bra bildkvalitet.
Jätteliten och, i förhållande till storleken, bra bildkvalitet.
Carl Hellman
Aktiv medlem
En Cosina CX-1
MWPhoto
Aktiv medlem
Har ingen men vill ha en Richo GR Digital. http://www.carllamm.se/contentFiles/10819/PRODUCTPDF/Broschyr Ricoh Caplio GR Digital_eng .pdf
Liten skogsdunge
Avslutat medlemskap
Äger: Nikon coolpix 4600
Vill ha: Rolleivision Digitalkamera Minidigi
/Patrick
Vill ha: Rolleivision Digitalkamera Minidigi
/Patrick