Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Drivrutin Canon 300D

Produkter
(logga in för att koppla)

Dahlberg

Medlem
Hej Sitter nu i Italien med tillgang till dator men glomde drivrutinsCD:n hemma och dessutom hittar jag inte drivrutinen pa canons site. Kan nagon hjalpa till med detta dilemma?

MVH
Annika

Hej Fredrik

Problemet ar att jag bara hittar uppdateringar pa den fungerande lanken (den undre) och det ar inte det jag behover. For ovrigt sitter jag pa windows 98. Nu ar mina minnen dessutom fulla och det ar inte kul :(
Annika

Dahlberg skrev:
Problemet ar att jag bara hittar uppdateringar pa den fungerande lanken (den undre) och det ar inte det jag behover. For ovrigt sitter jag pa windows 98.

Vad är det för drivrutiner Du behöver då? Fungerar inte ovanstående med Windows 98?

Hej Av nagon anledning gnaller siten pa att cockies maste vara enablat och det ar det pa denna webbroser dock lyckades vi hitta drivrutiner och fileviewer pa canons italienska site och med lite hjalp sa fungerar aven det :)

Tack for hjalpen ialla fall!

//Annika

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto