ANNONS
Annons

Dokumentär bildserie i Stockholm

Produkter
(logga in för att koppla)

Kautschuk

Ny medlem
Sökes: smultronställe

Jag skulle vilja ta en bildserie på något intressant i Stockholm och dess omnejd. Skulle vara kul att hitta något bra tema eller intressant ställe som jag kunde gå loss på med min systemkamera.

Kanske känner du till något gammalt fabriksområde, någon härlig förort eller något annat bra ställe där det skulle gå att ta flertalet fina bilder?

Det skulle även kunna vara någon plats/situation med mer enbart människor i fokus.

Tacksam för alla tips och förslag på idéer som jag kan få!

Rinkeby. Massor av vackra å intressanta människor, liv och rörelse, betonggråa omgivningar, fruktstånd. Solsken rekommenderas.

Låter intressant det här. Tänker nog knycka lite idéer själv och ge mej på lite fotande när jag lämnar landet och åker in till storstaden nu på Lördag.

Beror lite på vad man är ute efter. Jag har alltid gillat gångvägen över gamla stan och vidare mot slussen och sedan åt någotdera hållen längs med vattnet och några kvarter innåt så att säga. Annars finns ju alla gamla hus på söder eller kanske medborgarplatsen med omnejd. Slussen är en gammal goding.

Det här var det jag lyckades knåpa ihop förra gången jag var ute. Kommer definitivt bli fler promenader i stan hedanefter.
http://www.fotosidan.se/gallery/view.htm?ID=77688

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar