Annons

DN-portfolio

Produkter
(logga in för att koppla)

ulso

Aktiv medlem
Dagens Nyheter har lagt ut portfolior från reportagefotografer.
Philip Blenkinsop bilder från Laos, där Hmong-folket förtrycks.
Förra veckans portfolio är Seamus Murphy bilder på Nezareth - 8 år och Guds sändebud.

Nya portfolior kommer att läggas ut varje söndag.

www.dn.se/portfolio

Välldigt intresant och lärorikt. Jag beundrar de fotografer som far iväg på liknande resor. Det är enormt duktiga fotografer som fångar just de speciella ögonblicken.

Philip Blenkinsops reportage om det bortglömda folket i Laos var något av det starkaste jag sett på länge. Vilket helvete dessa stackars människor lever i, man tror ju inte det är sant. Mycket starkt och deprimerande.

/Joakim

Var idag och såg bilderna på Historiska museet. Grymt starka bilder. Kan verkligen rekomendera att gå dit. Det var mycket att se och fundera över.

fotohälsningar Jonas

Ja, Philip Blenkinsops reportage om det bortglömda folket i Laos var ju otroligt bra. Måste se den där utställningen. Hur länge håller utställningen på historiska museet på?

Jag var på öppningen i torsdags, väldigt intressant. Han var personligen väldigt engagerad i deras livsöde. Väl värt ett besök. Däremot var hans kollega Roland Neveu bildvisning på elverket efteråt kanske inte fullt lika imponerande. Var det nån mer här som var på elverket efteråt som reagerad på samma sätt?

Mvh Martin!

ANNONS
Januarirea hos Götaplatsens Foto