ANNONS
Annons

Din käraste ägodel

Produkter
(logga in för att koppla)
min käraste ägodel åldras med samma hastighet som jag, vet inte vad isotal eller Mpix är, sviker en aldrig under uppdrag(kanske inte alltid sant under ungdomsåren) och den har inte kostat mig någonting, eller jo, den har kostat mig en del barnmat, blöjor och annat.
Bild finnes ej.

Om det brann i lägenheten skulle jag definitivt springa in och rädda den här. Nr 12 utav 15 st exemplar av White Stripes andra singel med hemmagjort omslag av Jack White. Omslagen gjordes till några av de singlar som fått fel färg vid pressningen (den normala pressningen är vit).

Bilagor

• 12lntsb.jpg
    12lntsb.jpg
    61.9 KB · Visningar: 784
Jag får inte plats med så många materiella ting på mina rymmliga 14 kvadrat. Men ska jag välja nått så blir det nog bilen. Den ger helt klart mest tillbaks.

Bilagor

• 2006-01-07-01-28-39.jpg
    2006-01-07-01-28-39.jpg
    92.6 KB · Visningar: 769
BoJohan skrev:
Om det brann i lägenheten skulle jag definitivt springa in och rädda den här. Nr 12 utav 15 st exemplar av White Stripes andra singel med hemmagjort omslag av Jack White. Omslagen gjordes till några av de singlar som fått fel färg vid pressningen (den normala pressningen är vit).
Jag är inte avundsjuk...nej då. Inte alls. Inte det minsta..... Nada.

Berör mig inte ens.

=/

Käraste skulle jag inte påstå, men nödvändigaste ägodelen är nog min kaffebryggare. Utan den så är jag fullkomligt värdelös och min kamera obrukbar till annat än skakiga bilder.

Kaffebryggaren i fråga vägrar dock vara med på bild :)

eftersom jag är född '89 så är jag så känner jag mig tvungen att sätta datorn på 1'a plats..

..sen är det min F75'a och gluggarna

1. Datorn
2. Kameraprylarna
3. min orangeprickiga Ti-84plus ;D (man sa ju klara skolan också) ..prickarna är nog ett försök till orginalitet :)

harryett skrev:
eftersom jag är född '89 så är jag så känner jag mig tvungen att sätta datorn på 1'a plats..
Ja det är nog en åldersgrej. Själv så hatar jag mina datorer men älskar det jag använder dem till, fråga mig inte hur det går ihop...

//Larsa, född -62.

.Z. skrev:
Ja det är nog en åldersgrej. Själv så hatar jag mina datorer men älskar det jag använder dem till, fråga mig inte hur det går ihop...

//Larsa, född -62.

sant.. ironiskt nog består min hårddisk till 40% '60-'70:talsmusik =)

mest Hendrix, Who, Jefferson, Marley, Zappa, Dylan och Jethro Tull.

:)

endå har jag en massa '80+ musik också :)

edit:
...lagligt såklart... :x

Svårt att välja. Jag sorterar bort det självklara kameraalternativet. Då finns det två kvar...

Denna

Bilagor

• _mg_2132.jpg
    _mg_2132.jpg
    51 KB · Visningar: 772
Detta (se bilden nedan) kombinerat med pengar och tid är oslagbart.

Bilagor

• 2006_05_25_d100-0010.jpg
    2006_05_25_d100-0010.jpg
    20.5 KB · Visningar: 750
Arne S skrev:
Svårt att välja. Jag sorterar bort det självklara kameraalternativet. Då finns det två kvar...

Denna
[elbasen]

hade jag ägt den så hade den funnits på min lista också :)

dock hade jag föredragit en 4strängad

pallep skrev:
Mest prylar när han dör vinner. :)
Kameran är nog favoriten för tillfället men för hoppningsvis ska jag ha lite mer tid till mina andra leksaker.
Den här t.ex.

Den som kör Laverda vinner lätt..

Skuggan i motljus

Min Shadow 750 -03. Både nytta och nöje.
(Jag vet att alla på redaktionen kommer säga något i stil med "du gillar väl alla prylar?) Måste tyvärr säljas.

Henrik, nybliven husägare...

Bilagor

• skuggaimotljus2.jpg
    skuggaimotljus2.jpg
    45.9 KB · Visningar: 749
Jag skulle vilja säga att min favoritsak är kameran. Eller datorn. Men jag kan kan inte förneka sanningen... ...hur skulle mitt liv se ut utan denna!?

Bilagor

• toa.jpg
    toa.jpg
    45.1 KB · Visningar: 710
Vet inte hur det kommer sig..men min gamla kartbok jag fick i 4:an eller 5:an har följt mig genom alla år och är den ägodel jag älskar mest av allt och alltid gjort de senaste 35-37åren.
Det finns nog inte en hel vecka som går utan att jag tittar i den och drömmer sig bort.
Måste nog skriva i testamentet att de inte skall glömma stoppa med den! Ursäkta den taskiga skärpan.

Bilagor

• _mg_5502.jpg
    _mg_5502.jpg
    37.7 KB · Visningar: 709
Bortsett från kameran då så är det väl min gamla trotjänare på bilden här som ger mig störst tillfredsställelse här i livet, frihetskänslan är total när man brakar in på små skogsvägar som man inte har en aning om vart dom leder, & kameran i ryggan förstås...

//Larsa

Bilagor

• xl500r.jpg
    xl500r.jpg
    56.1 KB · Visningar: 670
.Z. skrev:
Bortsett från kameran då så är det väl min gamla trotjänare på bilden här som ger mig störst tillfredsställelse här i livet, frihetskänslan är total när man brakar in på små skogsvägar som man inte har en aning om vart dom leder, & kameran i ryggan förstås...
Den var fin! Jag gillar de där lite äldre offroadhojarna starkt. Har inget hojkort själv, men det drömde jag om varje natt när jag var typ 17;-) Det var nog bra att jag aldrig tog det. Hade bara kört ihjäl mig.

Makten skrev:
Den var fin!
Va glad jag blir! Känner mig oftast som nån sorts stofil på den i befolkade trakter (en 82:a), i skogen så njuter jag dock...

Ok, när jag kommer in på Stenungstorg så är det mig folk tittar (lyssnar) på, dom vänder sig om & tittar.

En lätt rensad enstånka tilltalar de flesta, stör inte speciellt mycket men dunkar på skönt:) Ok, den låter en del men skönt...

//Larsa, som dock förmodligen blir en tråkig BMW-ägare framöver. Dock självfallet enstånka!!!

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar