ANNONS
Annons

Din käraste ägodel

Produkter
(logga in för att koppla)
Makten skrev:
Hade bara kört ihjäl mig.
Det har jag gjort bort, varit nära, allt för många gånger som 19-22:åring, 100 hästar & tävlingsinstinkt, vill inte berätta mer....

Nu som 43-åring så vet jag att det fortfarande finns en risk men jag vet att riskerna för mig idag ligger oerhört mycket lägre än för mig för 20 år sen...

Se varje bilist lika oberäknelig som en älg & kör själv som motorcyklist som du önskar att bilisterna ska göra, gammalt MC-ordspråk...

Sorry för offtopicen...

//Larsa

Om jag helt ska utelämna fotorelaterade prylar, så skulle det vara min gitarr-/förstärkararsenal.
Fast vid närmare eftertanke så är det min familj, som jag dock inte äger utan de har en fri vilja och är bara till "låns" på obestämd framtid. Om jag förvaltar den väl och med omsorg; så varar den länge.

mvh/Ove

Ähum, materiella ting var det fråga om, så varken livet eller familjen räknas.
Det är lite svårt att fota "livet", och det är ju en fototråd;-)

Är jag den ende som sätter värde på min bild/negativsamling? Underligt! Kamerorna däremot bryr jag mig inte mycket i, de är bara prylar som går lätt att ersätta......
Us

Sonnaren skrev:
Är jag den ende som sätter värde på min bild/negativsamling? Underligt! Kamerorna däremot bryr jag mig inte mycket i, de är bara prylar som går lätt att ersätta......
Us
Nej, du är inte ensam. Är det något jag skulle återvända in i brand för att rädda (förutom levande varelser) så är det just negativpärmarna.

Sonnaren skrev:
Us

You've got a point there, fast jag har alla mina bilder i datorn och skulle som sagt vilja säga att bla. den är min favoritpryl.
Men kan fortfarande inte väja mig för porslinsguden. Tråkigt nog...

Den här är väl den prylen som gätt mig mest i livet:
smallstakes.gif

Sen gillar jag förstås mig Dell 30" tft och min cykel och min kommande kamera och lite annat som mer är nån form av konsekvens till den första.

Min

Min käraste ägodel är min "MacGyver"-kniv.

Ändå sedan jag var "ung påg" så har jag älskat multiverktyg och sedan jag såg första avsnittet av Mac Gyver på Tv så var jag fast. Jobbade hela sommaren på ett jobb så var så sunkigt att tom råttorna misstrivdes.Allt detta bara för att få råd med en RIKTIG MacGyver-kniv, och RÖD skulle den vara !

Kniven har jag kvar än idag, och ytterligare 3 stycken.

På andra plats kommer min kompletta samling av ALLA avsnitt av MacGyver på DVD. Mäkta stolt :)

/ Mac Niklas

Själv har jag blivit lite av en minimalist när det gäller prylar. Har bara ett hus kvar...och mc-n....och lite annat.

Får väl säga att mitt nya fullsystem i kolfiber och rostfritt ar lite skojigt.

Bilagor

• imgp1441.jpeg.jpg
    imgp1441.jpeg.jpg
    58.4 KB · Visningar: 453
Tja, min CRF250 ligger bra till som käraste ägodel :)

Bilagor

• cross.jpg
    cross.jpg
    60.2 KB · Visningar: 414
Käraste ägodel....jag har ett par tusen, min skivsamling. Här ett urval.

Bilagor

• skivor.jpg
    skivor.jpg
    64.6 KB · Visningar: 582
Kanske inte min käraste ägodel, men den jag spenderar mest tid vid nu..

/jens...

Bilagor

• 360.jpg
    360.jpg
    34.3 KB · Visningar: 514
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar