Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Din käraste ägodel

Produkter
(logga in för att koppla)
jag lider med dig=)
själv fick jag inte så mkt åkning heller, runt två veckor fick jag ihop(skulle dock ha varit tre men en elak knäskada hindrade det).

Måste svara bilen. Den är varken ny eller dyr, men jag gillar den otroligt mycket. Det enda som saknas är lite extra effekt (och AC)

Bilagor

• pict1261 2web.jpg
    pict1261 2web.jpg
    45.1 KB · Visningar: 884
Ibanez Magnus skrev:
Och jag lider med er :)
Jag fick bara fem månader.

/Magnus

argh!!! varför är det så orättvist!!!

hade iofs en vecka i gränsen med kalasväder, men det känns int eom det hjälper. hade hellre haft 5 månader med gråväder o snö....

...

skulle vara alla mina gröna växter.. palmen. Men å andra sidan kan jag vara beredd att ta med mig prylar i en ryggsäck.

de är mycke prylar man är småkär i när dom är ny men sen brukar de avta:)
gillar min hoj (marauder 800) extra nu och sen har jag en 300mm 2,8 som jag brukar gulla med
i bland:)
min 20D är jag inte så kär i nå mer då den
skrämmer bort fåglar jämt och ständigt

En gång i tiden var det såna här pryttlar som var favoriterna, men det har gått över nu ;-)

Bilagor

• krellmini.jpg
    krellmini.jpg
    20.8 KB · Visningar: 867
Re: Bravo barbro

froslunda skrev:
Kul att någon dam svarade, lite annat då..
Litet torp. Så anonymt så du inte får se på bild, men till storleken största grejen hittils i denna tråden även om den är liten i jämförelse med andra såna:)

Senast ändrad:
.Z. skrev:
Samma här efter att jag fick skaffa hörapparater. Samband? Nääh...

Nä, troligen inte, högt ljud går bra sålänge det är rent. När man trashar det med distorsion börjar det bli farligt. Stackars kids som tror att MP-3 är högsta kvalitet.

En annan favoritpryl som inte används särskilt flitigt nuförtiden:

Bilagor

• analogasparmini.jpg
    analogasparmini.jpg
    7.7 KB · Visningar: 857
Prylig...

Jobbig frågeställning...jag inser ganska snabbt att jag är nog lite prylgalen..
Jag skulle få ett tråkigt liv utan min skivsamling som är hyfsat omfångsrik, men jag skulle också sakna alla mina böcker..och mina cyklar...och min stero....och mina kameror...och min helt underbara BMW...mina datorer...

Aaarghhh, det är för svårt...ofta hänger grejerna ihop på något sätt...om jag inte har en dator så blir min D100 lite meningslös, bara för att nämna ett exempel...

Jag tror att den produkt i min tillvaro som ger mig mest tillfredställelse ändå är min landsvägsracer, alltså min ena cykel !! Trots att det är en enkel Columbus Pinta Veloce.
Den var jättetrevlig idag t.ex. när jag körde Hisingen runt (110km)

/ Magnus

K-G, grymt läcker bild på pick-up'en !!!!
Vinyl regerar, eller hur nu kidsen uttrycker sig nu för tiden ....

/ Magnus

...du har förmodligen helt rätt, men om de ändå fick lyssna på en fin LP uppspelad i ett fint system så tror jag i.a.f. att en del skulle förstå...vilken dynamik...nu blev jag alldeles nostalgisk...

Ursäkta trådkapningen, tillbaka till ämnet gällande käraste ägodelar...min sambo säger att jag borde säga min nygamla kamera - D100'n...

/ Magnus

Självklart så kommer ju kameran på förstaplats men andraplatsen måste nog vara familjens kite! :)

Att susa fram på en havsis i solnedgång i 50km/h är svårslaget...

(Tyvärr kass kvalitet på bilden...)

Bilagor

• kite-solnedgång.jpg
    kite-solnedgång.jpg
    90.4 KB · Visningar: 810
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar