Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digital Ixus 400 eller Revio 500z???

Produkter
(logga in för att koppla)
Undrar bara vad den allmänna uppfattningen är om vilken av dessa som är den bästa kameran..
Köpte nyss en Digital ixus 400 men var det rätt val?

Jag har oxå nyss köpt en IXUS 400.

Men först en fråga: varför undrar du redan nu om du skulle ha köpt en annan? Är du inte nöjd med bilderna eller med funktionen eller?

Själv köpte jag först en Pentax Optio 330. Med den kunde jag aldrig vara säker på att autofokus gav skarpa bilder. Böt till en 430 som var LITET bättre. I midsomras skulle jag ta några ganska viktiga bilder - fiasko. Då gav jag bort den till ett barnbarn.

Nu har jag haft Canonen i tre veckor och är RIKTIGT nöjd med den!

Hoppas du blir det också. Mejla mig gärna en rad om du har något du vill diskutera vidare!

Också nöjd..

Jag är också jätte nöjd med min ixus 400, men det betyder ju inte att den är bättre. Jag bara undrade, kommer nog inte byta ändå om nu revio skulle vara bättre...

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar